astro iris Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden 40 minuten geleden, digitaal kijker zei: Telenet en Proximus gaan samenwerken om de Duitse voetbal uitzendingen uit te zenden en enkele andere wedstrijden. De vraag blijft via welke aanbieder gaan ze dat doen, Sky Duitsland, Sky Engeland? en wat gaat dit kosten? Maar daarmee hebben ze het Belgische voetbal nog niet. Verleden seizoen opgemerkt dat topmatchen zoals bvb Brugge-Genk te zien waren via Ziggo, een samenwerking via die weg? Mijn glazen bol is volledig aangedampt en ik zie niks. 😁
Zilverhippie Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Op 24-6-2025 om 13:57, digitaal kijker zei: ik heb nu 1 van de LNBs op de 9 oost staan, zou die 10 oost dan ook er bij kunnen ontvangen worden of niet, is wel interessant om eens te testen. Als het zover komt, laat dan eens weten als het signaal sterk genoeg is voor ontvangst met een T90.
digitaal kijker Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 1 uur terug, Zilverhippie zei: Als het zover komt, laat dan eens weten als het signaal sterk genoeg is voor ontvangst met een T90. zal ik doen als ik de gegevens heb van de feeds. weet niet of de 10 oost niet kan ontvangen worden met de 9 oost lnb, die staan dicht bij elkaar denk ik zo. zal testen worden. nog een maandje wachten ongeveer. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen