Mojo Geplaatst: 25 juni Geplaatst: 25 juni (aangepast) Zoals titel al aangeeft zoek ik de usb turbo se tuner om Digitenne proberen aan de praat te krijgen. Dus graag aanbieden te koop, ruil, leen, weggeef voor test doeleinden Deze dus: 25 juni aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: woensdag om 08:13 Auteur Geplaatst: woensdag om 08:13 Kan gesloten worden You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: woensdag om 09:21 Geplaatst: woensdag om 09:21 Heb je er al 1? Anders mag je de mijne hebben… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mojo Geplaatst: woensdag om 13:13 Auteur Geplaatst: woensdag om 13:13 Nee nog niet gevonden maar heb de Zero 4K te koop staan en weet niet of voor de verkoop kan testen. Daarnaast omschreef jij al een behoorlijk probleem met die sticks. De nieuwsgierigheid wint dus ik stuur je een PM You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: woensdag om 13:45 Geplaatst: woensdag om 13:45 als je de juiste driver installeert is er eigenlijk geen probleem als hij de frequentie van de provider heeft Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: woensdag om 15:30 Auteur Geplaatst: woensdag om 15:30 Heb zojuist de Zero 4K verkocht dus hoef niet meer te testen. @ceesv Topic kan gesloten worden You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten