Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 uren geleden, jeevanhoof zei:

Waarom zou je de app niet hebben bij Basic light?

Werkt bij mij al jaren zonder problemen.

mvg

ik heb basic light via sat en geen toegang op de app, misschien is dat voor nieuwe klanten niet meer toegankelijk de app en pas vanaf Basic.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

De app (of gewoonweg TVV livetv) werkt bij mij ook al lang en ik heb steeds Basic Light gehad. Maar ik krijg alleen de zenders van het pakket waarvoor ik betaal (vroeger light en nu basic).

Maar je kunt de computer toch niet constant met het TV scherm verbinden? En mijn TV is al zeer oud (zonder internet) maar werkt nog prima.

Bovendien biedt ontvangst via de satelliet veel meer mogelijkheden met de ontvanger en harde schijf. Op computer kun je niet alle posten herbekijken, sommige alleen live (zoals Stingray Classic). Op se VU+ kan ik twee uitzendingen opnemen en bekijken wanneer ik wil en langer bewaren als ik dat wil. Ik kan ook die vervelende reclame eruit knippen, snel vooruit spoelen enz. Dat gaat niet op computer.

Geplaatst:

ik ben sinds oktober terug nieuwe klant en geen toegang tot de app tv met basic light, zoals ik zei, misschien is dit enkel voor de oude klanten zo, had dit vroeger met basic+ ook.

online staat de app optie ook alleen vanaf Basic erbij met film aanbod, bij de light versie geen sprake van de app.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:
4 uren geleden, muesli zei:

De app (of gewoonweg TVV livetv) werkt bij mij ook al lang en ik heb steeds Basic Light gehad. Maar ik krijg alleen de zenders van het pakket waarvoor ik betaal (vroeger light en nu basic).

Maar je kunt de computer toch niet constant met het TV scherm verbinden? En mijn TV is al zeer oud (zonder internet) maar werkt nog prima.

Bovendien biedt ontvangst via de satelliet veel meer mogelijkheden met de ontvanger en harde schijf. Op computer kun je niet alle posten herbekijken, sommige alleen live (zoals Stingray Classic). Op se VU+ kan ik twee uitzendingen opnemen en bekijken wanneer ik wil en langer bewaren als ik dat wil. Ik kan ook die vervelende reclame eruit knippen, snel vooruit spoelen enz. Dat gaat niet op computer.

Dan ge je moeten reclameren.

is inbegrepen bij je light packet : https://www.tv-vlaanderen.be/apps-en-interactieve-tv/mobiele-applicatie/

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

casten

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
Op 15-7-2025 om 07:14, jeevanhoof zei:

Waarom zou je de app niet hebben bij Basic light?

Werkt bij mij al jaren zonder problemen.

mvg

Na je reactie daarnet eens via chat een medewerker aangesproken en ze hadden dit vergeten activeren, is nu geactiveerd voor mij en dus te gebruiken ook, alles is nu opgelost voor mij, 

nu nog de topicstarter zijn problemen dat moeten rechtgezet worden.

• Like 1

Konig FTA20

Geplaatst:
19 minuten geleden, digitaal kijker zei:

Na je reactie daarnet eens via chat een medewerker aangesproken en ze hadden dit vergeten activeren, is nu geactiveerd voor mij en dus te gebruiken ook, alles is nu opgelost voor mij, 

nu nog de topicstarter zijn problemen dat moeten rechtgezet worden.

Goed dat je de app nu ook hebt. Probleem van zenders die alleen op de app beschikbaar zijn (Stingray Clasica) kan dus niet opgelost worden via de satellietontvanger heb ik begrepen. Casten naar mijn TV zal niet lukken want de TV is te oud daarvoor. Gewoon terug naar Basic Light.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen