Big fellow Geplaatst: gisteren om 16:28 Geplaatst: gisteren om 16:28 7 uren geleden, Michel zei: koop je een LG G5. Mag ook wel voor die prijs! (ik ben op zoek naar een nieuwe TV, maar deze is een beetje buiten mijn budget!) “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Beheerder Michel Geplaatst: gisteren om 17:26 Beheerder Geplaatst: gisteren om 17:26 Er is geen budget opgegeven en dan ga ik los Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
jptd Geplaatst: gisteren om 21:05 Auteur Geplaatst: gisteren om 21:05 3 uren geleden, Michel zei: Er is geen budget opgegeven en dan ga ik los Dat klopt michel Maar mijn vrouw had wel een budget in gedachten en dat was max een rooitje 😎
Beheerder Michel Geplaatst: 22 uren geleden Beheerder Geplaatst: 22 uren geleden TCL 65C81B of eventueel een b4 LG OLED65B4 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Op 24-7-2025 om 18:28, Big fellow zei: Mag ook wel voor die prijs! (ik ben op zoek naar een nieuwe TV, maar deze is een beetje buiten mijn budget!) Ik ga ook voor deze . Wacht nog tot hij wat goedkoper wordt Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Op 24-7-2025 om 07:05, Michel zei: Welke is dat dan? De 32PFL7404H/12 uit 2009 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen