wanderer Geplaatst: gisteren om 14:20 Geplaatst: gisteren om 14:20 er kwam mij een achteraf gezien een Belgische auto tegemoet en deze had een binaire kentekenplaat helaas kon ik niet stoppen om een foto te maken, heeel bijzonder een kentekenplaat met zoiets als: 110100101 Samsung 40D6510WS
bellejt Geplaatst: gisteren om 14:27 Geplaatst: gisteren om 14:27 dat was dan illegaal : In België zijn binaire kentekenplaten, oftewel kentekenplaten die enkel uit nullen en enen bestaan, niet toegestaan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: gisteren om 14:32 Geplaatst: gisteren om 14:32 3 minuten geleden, bellejt zei: dat was dan illegaal : In België zijn binaire kentekenplaten, oftewel kentekenplaten die enkel uit nullen en enen bestaan, niet toegestaan Of het is een van de eerst uitgegeven vrije kenteken. Of toch een ootje of ietje er tussen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: gisteren om 15:07 Geplaatst: gisteren om 15:07 is nooit toegestaan geweest in Belgie.Enkel speciale nummerplaten zoals voor de koning mogen enkel nummers hebben (max 3 ).Google maar eens : In België wordt een binaire nummerplaat, waarbij letters en cijfers in een bepaalde volgorde staan, niet gebruikt. De Belgische nummerplaten hebben een vaste structuur van rode tekens op een witte achtergrond, zoals 1-ABC-123 of CD-123-AB. Er zijn wel gepersonaliseerde nummerplaten mogelijk, waarbij je zelf de combinatie van letters en cijfers kunt kiezen, maar deze moeten aan bepaalde regels voldoen. Hier is een overzicht van de verschillende soorten nummerplaten in België: Standaard nummerplaat: Deze heeft de structuur 1-ABC-123 (of een variatie hierop). Gepersonaliseerde nummerplaat: Je kunt zelf een combinatie van letters en cijfers kiezen, maar deze mag niet met een 9 beginnen (tenzij je een oude gepersonaliseerde plaat vervangt), en moet aan bepaalde regels voldoen (minstens één letter, geen scheldwoorden, etc.). Nationale kentekenplaat: Deze is mosgroen op een witte achtergrond en wordt gebruikt voor bepaalde doeleinden. Diplomatieke nummerplaat: Deze begint met CD gevolgd door twee letters en drie cijfers. Nummerplaten voor officiële instanties: Zoals de letter A gevolgd door een nummer voor de voorzitter van de Kamer of de letter E gevolgd door cijfers voor de gemeenschaps- en gewestregeringen. Commerciële nummerplaat: Deze is mosgroen en wordt gebruikt door professionals in de automobielsector. Oldtimer nummerplaat: Deze begint met de letter O en is voor voertuigen van 30 jaar of ouder. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
wanderer Geplaatst: gisteren om 16:02 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:02 (aangepast) het kan natuurlijk dat ipv de 0 de eigenaar gekozen heeft voor de "O" met alleen maar 1 en, dan lijkt het een binair kenteken in Belgie kun je ook je naam als kenteken voeren, als je maar betaalt gisteren om 16:03 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Oplossing Mojo Geplaatst: 19 uren geleden Oplossing Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) 7 uren geleden, bellejt zei: en moet aan bepaalde regels voldoen (minstens één letter, geen scheldwoorden, etc.). Wat is er dan waar aan dat kenteken met kut wijf? 19 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
wanderer Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden 8 uren geleden, Mojo zei: Wat is er dan waar aan dat kenteken met kut wijf? dat is hem! waar heb je die gespot? Samsung 40D6510WS
bellejt Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden zijn geen nullen en enen maat letters O (oh) en I (is) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 3 uren geleden, wanderer zei: dat is hem! waar heb je die gespot? Via Google gevonden maar ik heb em ook eens in Maldegem zien rijden You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden https://www.hln.be/brugge/elodie-27-rijdt-rond-met-kut-wijf-als-nummerplaat-en-daar-heeft-ze-opvallende-reden-voor~ac75f816/ Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 3 uren geleden, bellejt zei: https://www.hln.be/brugge/elodie-27-rijdt-rond-met-kut-wijf-als-nummerplaat-en-daar-heeft-ze-opvallende-reden-voor~ac75f816/ Zit achter een paywall You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden ja ik heb dat abo bij het internet.Google vind je het ook Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Kan het ook niet bekijken, maar er staat een 1 in. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen