Kabeltje87 Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Ik heb problemen om in te loggen op VTMgo. Iemand anders hetzelfde probleem? Of moet ik het bij mezelf zoeken? ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
bellejt Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden inlogscherm komt hier op maar heb geen account Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden waar gaat het mis? What's Up 4 Non Blonds
Kabeltje87 Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Als je klikt op inloggen. Hierna kun je klikken op de knop inloggen, maar ik krijg alleen maar andere foutpagina's. Oeps, Er gaat iets mis. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Mojo Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 12 minuten geleden, Kabeltje87 zei: Als je klikt op inloggen. Hierna kun je klikken op de knop inloggen, maar ik krijg alleen maar andere foutpagina's. Oeps, Er gaat iets mis. Heb je ook al de standaard checks en handelingen uitgevoerd? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Ik zou de internet cache en de geschiedenis eens wissen, want zoiets soortgelijks gebeurd mij wel eens op de Android telefoon die teveel onthoudt van de gebruiker ook foutieve invoer. What's Up 4 Non Blonds
Mojo Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 23 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik zou de internet cache en de geschiedenis eens wissen, want zoiets soortgelijks gebeurd mij wel eens op de Android telefoon die teveel onthoudt van de gebruiker ook foutieve invoer. Standaard check/probleemoplossing You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Kabeltje87 Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden Allemaal gedaan. Geschiedenis gewist. Cookies gewist. Ander browser gebruikt. Niets hielp. Maar e.e.a. schijnt opgelost te zien. Kan weer inloggen. En neen, al het bovenstaande hielp niet. Ondertussen ook violgende mail van VTM gehad: Quote Customer Service Team (VTM GO) 8 sep 2025 12:02 CEST Hallo, Vanmorgen waren er inderdaad wat algemene problemen met het inloggen op de VTM GO-app. Onze collega’s hebben achter de schermen keihard gewerkt, en we zijn blij te kunnen vertellen dat alles inmiddels weer helemaal in orde is! 🎉 Bedankt voor jouw geduld, en we wensen je volop kijkplezier! Mocht er toch nog iets zijn, laat het ons gerust weten. Groetjes, VTM GO 1 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Mojo Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 7 minuten geleden, Kabeltje87 zei: Allemaal gedaan. Geschiedenis gewist. Cookies gewist. Ander browser gebruikt. Niets hielp. ja, dan moet het wel aan VTMgo(not) liggen😜 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen