Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een oplossing is ook door een 2de BT ontvanger aan te schaffen. Kosten bijna niets. Alleen stekkertje ompluggen is dan voldoende.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:
1 uur geleden, Jürgen zei:

Alhoewel dit weinig zin heeft want ik weet niet of de TV in Spanje over BT beschikt maar ja, nu wil ik het ook weten of het werkt.

kun je de eigenaar van het appartement niet eens vragen naar merk en type?

kwam dit nog tegen

Het goede nieuws is dat Samsung TV’s vanaf 2021 een instelling hebben waarmee je tegelijkertijd geluid kunt uitvoeren naar de TV-luidsprekers en de Bluetooth-koptelefoon (Multi-output Audio). Tegelijkertijd kan het geluidsvolume afzonderlijk worden aangepast.

All Time High

Rita Coolidge

Geplaatst:
41 minuten geleden, Frans B zei:

Een oplossing is ook door een 2de BT ontvanger aan te schaffen. Kosten bijna niets. Alleen stekkertje ompluggen is dan voldoende.

Prima tip, daar ga ik zeker ook nog even naar kijken want het switchen van de ene BT naar de andere is ook niet alles, als dat al gaat.

Daarvoor moet echter wel de Samsung TV de Audio via BT naar buiten sturen.

22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

kun je de eigenaar van het appartement niet eens vragen naar merk en type?

Dat zou theoretisch kunnen maar zij doen altijd wel moeilijk als je om dit soort details vraagt, zij hebben maar één belang en dat is geld verdienen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Bedankt allen, het is uiteindelijk gelukt.....👍

Mijn Samsung TV thuis stuurt inderdaad het geluid via BT naar de adapter en is dus via de 2 boxen te beluisteren.

Het switchen tussen het geluid via BT van mijn TV en de iPhone lukt ook.

Zoals @Frans B al schreef hoef ik alleen de BT verbinding op mijn iPhone / iPad te verbreken en dan vind de TV automatisch de adapter.

Andersom gaat ook makkelijk, als ik de TV uitzet wordt daar automatisch de BT verbinding naar de adapter verbroken en zodra ik op mijn iPhone de BT verbinding naar de adapter aanzet kan ik gelijk weer naar de Radio zenders luisteren.

Nu alleen nog maar hopen dat de Samsung TV in Spanje ook over BT beschikt en zo niet, jammer dan, dan maar gewoon via de TV luidsprekers luisteren.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen