Only-FTA Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden De VU+DUO2 heeft slechts 2 dvb-s2 tuners. Wij willen ook NPO ontvangen. Een idee is om een externe usb tuner te kopen. Werkt een ander merk USB insteek DVB-T2 tuner in de VU+DUO2? Ik las dat VU+DUO2 H.264 ipv H.256 videocompressie aan kan, klopt dat? Maakt het uit welke image je dan gebruikt?
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden De Duo2 kan geen H.265 verwerken. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Oplossing Mimisiku Geplaatst: 6 uren geleden Oplossing Geplaatst: 6 uren geleden Helaas niet! DVB-T2 in NL en DE gebruiken HEVC 256 en dit moet in de hardware aanwezig zijn. De SoC in de VU+duo2 heeft dit niet. Een DVB-T2 tuner helpt daar niets (heeft geen eigen decoder). Voor DVB-T2 zul je een andere ontvanger moeten aanschaffen. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Hetgeen al eerder aan ts gemeld was, of ik moet mij vergissen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Only-FTA Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Mimisiku & Mojo, bedankt voor jullie vriendelijke en zinvolle bijdrage!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen