michelds Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Heeft er iemand ervaring met de "Argolis Smargo Triple Reader". Ik zou die willen aanschaffen omdat ik twee smartkaarten heb en maar één sleuf. Of zijn er betere oplossingen. Deze zou ik gebruiken met de ontvanger VU+ UNO 4K SE. Momenteel gebruik ik al een paar jaar de simpele Smargo samen met de VU+DUO en dat werkt goed. Dank u. Inverto Scena5, Dreambox DM500, CAM'S Aston Dual en Canal Digitaal Vlaanderen.
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden De Argolis Triple Reader WAS perfect, maar wordt al 10+ jaar niet meer geproduceert. De werken met een interne knoopcel die niet vervangbaar is! Batterij leeg = dood apparaat. Ik bezat er 3 waarvan er al 2 op deze manier zijn ‘overleden’. Zijn zijn nog mondjesmaat te vinden op exotische websites, maar die zijn dus 10 jaar oud of nog ouder. Hun batterij is op zeker leeg dus absoluut niet meer kopen!! Enige wat nog nieuw te koop is zijn de Easymouse (€25). Deze kunnen verschillende klokfrequenties aan en werken als een Phoenix mouse.. Hier inmiddels 4 van in huis.. Werken prima voor Ziggo, Canal Digitaal, TV-Vlaanderen etc.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen