cookie monster Geplaatst: maandag om 14:10 Geplaatst: maandag om 14:10 5 uren geleden, OFDM zei: DVB-T2 en 5G broadcast België: DVB-T2 , geen interesse , en hier nu zelfs nutteloos wegens geen ontvangst !! DAB+ , Ja , heb ik , ik luister graag Radio NPO 2 ☺️ mono of stereo , geen noodzaak !! 5G In België , mocht het er komen & FTA , misschien wel !! Internet mobiel = wel interessant !! FM Boeit mij zelfs geheel niet meer !! AM & SW , soms nog wel !! 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Eduard07 Geplaatst: maandag om 18:56 Geplaatst: maandag om 18:56 (aangepast) Op 16-9-2025 om 16:19, ceesv zei: Ik vermoed dat die huurauto geen beste dab antenne heeft gehad. In mijn auto ontloopt het bereik van fm en dab elkaar niet. En in mijn auto worden alle te ontvangen dab zenders op alfabet gepresenteerd in het display. Een redelijk aantal Duitse DAB+ radiozenders (commerciële en publieke) reiken tot voorbij de Stad Groningen met een goede autoradio antenne. https://www.dabplus.de/empfang/?lang=de De FM-zenders van dezelfde radiozenders halen die westgrens niet. maandag om 18:58 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen