slider Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Beste allemaal, Ik heb vandaag mijn dreambox een update willen geven via internet, alles ging goed,maar tijdens het updaten blijft het gele balkje halverweg hangen,en gaat niet verder,en hij gaat niet meer verder,aan uit geprobeerd helpt niet, kan ik nog iets proberen?doen? graag raad aub, alvast bedankt slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden waren de feeds wel aktief ? USB flash proberen dan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden bellejt hoe gaat dat in zijn werk aub? beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) ff googelen voor je model hoe je het moet doen met een usb stick : update DM800+SE+HD 4 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
slider Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 25 minuten geleden, bellejt zei: ff googelen voor je model hoe je het moet doen met een usb stick : update DM800+SE+HD heb ik gedaan, daarom stel ik mijn vraag hier google,is niet duidelijk frans en Russisch versta ik niet,toch bedankt voir je reactie beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden de eerste wat ik vind : Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
slider Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden bellejt, bedankt,ik ga dit proberen en kom hier op terug, slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Let erop dat de officiele firmware alleen werkt op een officiele DM800se!! Een clone updaten met officiële firmware geeft Err-01 No CA…. Off Topic…. Wat heeft het voor zin om anno 2025 nog een DM800 te gaan updaten?? Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
slider Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 11 minuten geleden, Mimisiku zei: Let erop dat de officiele firmware alleen werkt op een officiele DM800se!! Een clone updaten met officiële firmware geeft Err-01 No CA…. Off Topic…. Wat heeft het voor zin om anno 2025 nog een DM800 te gaan updaten?? Voor mij heeft dit zin, ik gebruik hem eenmaal per jaar in de caravan op de camping daarom, bedankt voor jou reactie @bellejt ik vind alleen de 800 se versie,niet de 800HD SE versie,maakt dit wat uit? slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Mimisiku Geplaatst: 40 minuten geleden Geplaatst: 40 minuten geleden De eerste was de DM800HD-PVR met 64Mb SSL84 De tweede was de DM800HD-SE V1 met 64Mb SSL 84 De laatste was de DM800HD-SE V2 met 1 Gb SSL 89 De officiele firmware kun je bij de Dreambox site gewoon downloaden. Wel zorgen dat je correcte firmware neemt.. Als jouw box aan de achterzijde 1 of 2 WiFi antenne’s heeft dan is het een clone.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
bellejt Geplaatst: 37 minuten geleden Geplaatst: 37 minuten geleden zet eens een foto hier van je box of het etiket dat erop hangt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: 35 minuten geleden Geplaatst: 35 minuten geleden https://www.linuxsat-support.com/board/177-dm800-se-hd-images/ Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen