slider Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden 14 uren geleden, bellejt zei: zet eens een foto hier van je box of het etiket dat erop hangt zoals gevraagd de foto's beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
bellejt Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden ziet er een originele DM800 HD SE uit gewone versie Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mimisiku Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Lijkt i.d.d. een originele DM800se V1. Dit is een afbeelding van mijn DM800se V2 als vergelijking.. Je kunt hem via 2 manieren flashen: 1. WebIF 2. DreamUp 1. Schakel de box aan terwijl je AAN/UIT knop aan de voorzijde ingedrukt houd. Het display geeft ‘DREAM’ gevolgd door BOOT #84 (laatste SSL) daarna *stop* met het dhcp adres (wel zorgen dat er bij het starten een netwerk kabel is aangesloten). Open de webbrowser op je PC en typ het afgebeelde IP nummer in… Er volgt een pagina met info en als je naar beneden scrollt zie je een link ‘Firmware update’. Druk erop en kies het bestand dat je wil flashen… Druk op flash… 2. Zorg dat je de VCP drivers hebt geladen op je PC (creëert een virtuele COM poort). Zorg voor een USB kabel tussen de PC en de DM800se (service poort). Start DreamUp en wacht tot deze meldt: ‘you may now turn on your box’. Schakel de DM800se in. DreamUp meldt welke box gevonden wordt. Druk op FLASH en kies het bestand. Druk op OK.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden 23 uren geleden, bellejt zei: zet eens een foto hier van je box of het etiket dat erop hangt zoals gevraagd de foto's beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden bedankt allemaal het is gelukt zie foto moet er nu open pli of zo iets op? de software kent alleen astra 1 hoe kan ik andere installeren aub? beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden is dit dan geen image ? Als ik google zou dat een E2 image zijn en dus zou je verder moeten kunnen met instellingen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden ja dat gaat ik kan verder met instellingen,heb ik gedaan, ik kan alleen geen zenderlijst laden,of een andere satteliet dan astra 1 kiezen, ik heb hem hier wel niet aan de schotel hangen beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden hoeft niet maar je zou toch meerdere sats moeten kunnen kiezen.Is wel een experimenteel image en mss een ander flashen of een zenderlijst E2 insteken Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden welke kan ik dan nog flashen aub? zou graag ook astra3 kunnen kiezen voor tvv enz alvast bedankt voor uw reactie, slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) dat gaat een DM fanaat je moeten vertellen.Mss zit er in de link wel een goed image.Zit en geen app deel in dat image waar je lijsten enzo kan downloaden ? 4 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
slider Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden bellejt,nee niet te vinden, slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Mimisiku Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Je kunt op dezelfde manier ook een ander image installeren. Zolang je maar let op de correcte dreambox…. En je moet natuurlijk wel de box aan een schotel aansluiten! Stroom er eerst af!!! Dream images kennen geen FastScan dus alles moet manueel. Qua gemak zou ik zoeken naar een OpenPli versie 4… Die past er nog prima in… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
slider Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 6 minuten geleden, Mimisiku zei: Je kunt op dezelfde manier ook een ander image installeren. Zolang je maar let op de correcte dreambox…. En je moet natuurlijk wel de box aan een schotel aansluiten! Stroom er eerst af!!! Dream images kennen geen FastScan dus alles moet manueel. Qua gemak zou ik zoeken naar een OpenPli versie 4… Die past er nog prima in… bedankt dat ga ik doen,bedankt voor jullie wijze raad, slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Mojo Geplaatst: 26 minuten geleden Geplaatst: 26 minuten geleden (aangepast) Op 14-9-2025 om 17:39, bellejt zei: https://www.linuxsat-support.com/board/177-dm800-se-hd-images/ Of deze van een collega board https://www.sat-universe.com/index.php?threads/openpli-dm-800se.309564/post-2037181382 Of deze: https://satup.net/download.php?id=134&token=Szuzm1uVxCkDH6a507VhSJa4ZzJjqt5r Ik zou ze beide downloaden en er erg zuinig op zijn 21 minuten geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen