Pedro4 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Hoi, Is het mogelijk om de zenderlijst van de iptv ontvanger op de computer te wijzigen? Zoja hoe ? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Is het mogelijk de vraag duidelijk te stellen? Zoja dan graag You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden is die niet duidelijk? ik heb op mijn iptv een zenderlijst. Die wil ik graag op de computer aanpassen en zo maken dat de meest gebruikte lijsten en zenders bij elkaar staan. kan ik die lijst op mijn computer bewerken? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden En wij weten natuurlijk wat voor apparatuur jij hebt😴 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 2 uren geleden, Pedro4 zei: ik heb op mijn iptv een zenderlijst. Een IPTV! Tja, het blijft gissen wat voor ontvanger hij heeft., Afhankelijk van merk en type is het heel misschien mogelijk. Maar als het een IPTV met meer als 1.000 zenders is zal dat lastig worden.🫠 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden als het een sat ontvanger is kan dat met DBE maar zoals vermeld weer veel te weinig info aangaande het gebruikte Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 25 minuten geleden Moderator Geplaatst: 25 minuten geleden Misschien kan de topic starter een tipje van de sluier oplichten en ons van informatie voorzien.. Op dit moment is de vraag vergelijkbaar als, " kan ik in mijn auto benzine tanken"? In mijn auto gaat dat niet, maar in de auto van de topic starter zou het zo maar kunnen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen