Jean-Claude Geplaatst: 6 november Geplaatst: 6 november hij kan een opname plannen, maar die zal mislukken als tuner A op dat ogenblik gebruikt wordt op 23E. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
bellejt Geplaatst: 6 november Geplaatst: 6 november de juiste instelling is hem allang gemeld en die moet hij dan ook gebruiken en doet hij mss al maar niet gemeld Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Konkaz Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Op 5-11-2025 om 22:37, a33 zei: Het blijft vreemd, dat als tuner A een motor heeft en tuner B géén eigen motor heeft, dat dit probleemloos zou werken met de instelling "tuner B = gelijk aan tuner A". Lijkt me sterk, dat je dan tegelijkertijd bijv. 23E kan kijken, en bijv. 28E kan opnemen. Maar goed, ik heb geen ervaring met OpenPLI. Groet, A33 neen dat heb ik nooit verklaard. Ik kan enkel opname maken en kijken via de tweede tuner op dezelfde sat positie.
Konkaz Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Op 4-11-2025 om 17:50, bellejt zei: was het dan niet de originele want anders is dat gewoon constructiefout originele voedingsadapter 3A is te zwak of deugt niet. Nu een 12v/6A in gebruik en geen probleem. Op 6-11-2025 om 10:07, bellejt zei: de juiste instelling is hem allang gemeld en die moet hij dan ook gebruiken en doet hij mss al maar niet gemeld de voorgestelde instellingen zijn ingevoerd maar het probleem zat hem in de voedingsadapter.
Konkaz Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Op 10-10-2025 om 23:46, a33 zei: Goede analyse! En de V-box (4 motorposities) wordt hier kennelijk bestuurd met diseqc 1.0. Je ziet het niet vaak, maar het kan. En dan moet alleen dit nog veranderen: In dit geval moet de coax van tuner A eerst naar de motor van de schotel V-box lopen en daarna verder naar de lnb. Groet, A33 Op de V-Box is geen coax aangesloten, enkel de bedrading van de actuator. De V-Box is dus onafhankelijk van de tuner en dient enkel om de dish te draaien,niet meer dan dat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen