Hansen Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik overweeg een Gigablue Quad 4K pro aan te schaffen.. Dit omdat ik nu werk met 2 Zgemma H7 s boxen. Dat doe ik met 1 ab, de één gaat uit en de andere aan. Maar dat is niet erg praktisch Ik wil een 2 e ontvanger met 2 sat. en minimaal 1 (liever ook 2) c tuners. Dat kan dus met de Gigablue Quad 4K pro. Mijn vraag is hoe is het nu met deze ontvanger. Werkt die zonder problemen, ook met de Oscam en.ik wil er OpenPli op. Nb. de enige andere optie is een de Vu+ modellen, maar dan ben ik € 550 of zo iets kwijt kwijt.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden heeft zeer positieve beoordelingen maar dat kan jij ook vinden als je even googled. Doet hetzelfde als de duurdere VU+ 4K modellen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden de Vu+ Dual FCB DVB-C tuner is uitverkocht dus gaat je configuratie niet op met de laatste Duo4K SE je kan dan dus beter voor die GigaLue gaan 😁 I Had This Thing Röyksopp, Jamie Irrepresible, Colyn
Mimisiku Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Kort antwoord: de Gigablue ontvangers werken prima en stabiel. OScam is geen enkel probleem (ik draai zelfs in Nagra modus). TeamBlue 7.5 als OpenPli 9.1 werkt keurig op deze ontvanger. Één waarschuwing/tip: Zolang je maar geen garantie claim bij Impex SAT moet neerleggen. Die importeur is echt ruk!!! Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen