Toyota Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) Staat de skew wel goed van de LNB? Dat maakt vaak veel uit. Ik heb ook een Gibertini maar de beugels kan je eigenlijk nergens krijgen. Ik had de verkeerde besteld (gokje MF4N-CR) en deze met wat moertjes (elevatie) en een slijptol (lnb houders) aangepast. Achteraf bezien had ik het boutje vast moeten lijmen en een dun moertje aan de andere kant moeten doen zodat ik de elevatie kan aanpassen (moertje omhoog of omlaag) , maar het werkt nu. Je kan ook een universele houder kopen en met wat werk, gaat het wel goed komen. Op de foto van Frans B zie je zo'n houder. 10 uren geleden aangepast door Toyota
Sprietje Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) Op de foto te zien staat de lnb verticaal, d.w.z. de aansluitingen recht omlaag. De lnb moet 11 graden linksom gedraaid staan. 10 uren geleden aangepast door Sprietje
Toyota Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Dat lijkt er wel op, vandaar de opmerking. Ander iets: is de lnb helemaal naar binnen (richting schotel) of naar buiten (van de schotel weg) geschoven. Dit maakt ook nog iets uit.
Sprietje Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden De lnb's op de schotel van Frans B staan wel met de juiste skew ingesteld.
greekfalcon Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Zal de skew aanpassen, heb universeel railtje zoals op foto Frans B. besteld. VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2 Spaun Diseqc switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen