Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Hoi zoals de titel reeds weergeeft heb ik een Vu+ ZERO4K, gemount op de NAS, maar kan geen opnames maken. Er staat OpenPli 9.1 van build 19-10-2025 op als image. Niet via Timer en ook met opname toevoegen rode rec button. AFSPELEN gaat wel. Ik ben zeker dat ik eerder op de ZERO4K (die nu even een nieuwe aan/uit schakelaar krijgt) met VTI 15.0.0.4x er op als image wel opnames heb kunnen maken. Ligt het misschien aan die PAU extention voor OpenPli op de versie 9.1 ? 🤔 Crawling Up A Hill Katie Melua
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden O man o man, dom geweest. heb de schrijfrechten vergeten aan te passen voor de NAS 😁 bij NFS, bij SMB stond ie wel goed... me stupido Crawling Up A Hill Katie Melua
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Je begint op die leeftijd te komen waar je je bril zoekt terwijl die op je neus staat? Herkenbaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen