Pedro4 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb nog een probleem. Ik kan mijn nas niet zien op mijn vu+ dus kan ook niet opnemen en bestaande opnames niet kijken. Ik heb de beschrijving uit geprint maar toch lukt het niet. Ik doe dus iets fout. map opnames staat op de nas. dit gedaan: 1. Navigeer naar de instellingen van je Vu+ ontvanger. 2. Ga naar de netwerkinstellingen en zoek naar de optie om een nieuwe netwerklocatie toe te voegen. 3. Voer de gegevens van je NAS in: 1. IP-adres van de NAS 2. Gebruikersnaam en wachtwoord voor de NAS 3. Pad naar de gedeelde map die je in stap 1 hebt aangemaakt (bijvoorbeeld /volume1/opnames) 4. Sla de instellingen op en test de verbinding. Dan ga ik naar netwerkbrowser en daar staat de nas bij maar ik kan hem niet uitvouwen om bij de map te komen. zo is de nas ingesteld. Zie foto hieronder. Ik heb het ip adres en gebr naam en ww even weg gehaald. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden als ik laat zoeken ziet de vu+ mijn computer nog een apparaat en ook de nas met het ip adres. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen