sattv4iedereen Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) hi, ik begrijp niet hoe dat komt (software) browser of whatever. ik kan op de site van wetranfer de cookies niet accepteren. ik zie nergens de knop aanvaarden of weigeren. daardoor kan ik op de site niks doen. ik heb gebruikt windows 11, browersers edge en chrome ik zie enkel een scherm, kan inloggen, maar verder niks. weet iemand hoe ik dat kan oplossen. alvast bedankt. 7 uren geleden aangepast door sattv4iedereen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 31 minuten geleden, sattv4iedereen zei: ik zie enkel een scherm, kan inloggen, maar verder niks. Inloggen? tot 2 GB is "FREE" anders wordt het 8€/mnd of nog duurder dan is Microsoftaccount met Onedrive toch veel interessanter voor je. betreffende je vraag / on topic Of er iets mis is met je edge of chroom instellingen weet je pas door ze te resetten inzake cookies! Pieleman Joost Prinsen
wanderer Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) transferxl, mag je gratis tot 2x5gb per dag versturen 4 uren geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
jeevanhoof Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Dat was niet de vraag. Ik heb het getest en ik kan gewoon op de knoppen klikken. Wel getest op mijn tablet dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Pionewbie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Zelf ook wel eens gehad dat ik geen coolies kon accepteren op een site omdat ik een AdBlocker had draaien. Voor die site een uitzondering ingesteld en presto alles werkte zoals het hoorde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen