scannie Geplaatst: maandag om 20:33 Geplaatst: maandag om 20:33 Ik wil een blindscan doen om nieuwe zenders / transponders te vinden. Wanneer ik blindscan selecteer geeft deze de melding ‘geen nieuwe transponders gevonden. Er zijn alleen transponders gevonden die al in satellites.xml aanwezig waren’. Hoe kan ik de transponders opnieuw scannen voor nieuwe zenders? is het verstandig om de transponders uit de xml te verwijderen? Hoe doe je dat?
dutchandrew Geplaatst: maandag om 21:09 Geplaatst: maandag om 21:09 Op welke satelliet en met welke parameters scan je?
scannie Geplaatst: maandag om 21:34 Auteur Geplaatst: maandag om 21:34 Eutelsat 7.0E 10700 - 12750 MHz symbol rates 2 - 45
Mojo Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden (aangepast) 17 minuten geleden, scannie zei: Die is 1,5 meter. Dat zou genoeg moeten zijn. Je moet ook weten of er op dat moment feeds zijn natuurlijk 12 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Satfeeds-DX Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Graag wil ik je tonen hoe mijn instellingen staan om feeds te ontvangen met Open ATV. Mijn schotel op 7°E is een Visiosat 90 cm Alvast succes! Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 8°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+
dutchandrew Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Active satfeeds: https://www.satelliweb.com/?section=livef&langue=en
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen