Jan Ambers Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Of je het gelooft of niet, maar een type nr ,is niet te vinden???? Hoe Laptop HP-Pavilion G-series (Win-10)in netwerk zetten met recente Laptop?(Win-11) Beiden hebben blue tooth, en draadloze internet verbinding maar met Tot Commander of DCC verbinden lukt me niet
jeevanhoof Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Als je ze laat verbinden met dezelfde router, dan staan ze in hetzelfde netwerk. Als je via verkenner naar netwerk gaat zou het de rest van de toestellen moeten zien. Ontvangers, netwerkschijven, printers.... Als je op DCC het juiste IP adres ingeeft moet hij je ontvanger ook zien. (of in de juiste range laat zoeken) mvg 5 uren geleden aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Hmm, in een privé netwerk thuis verbonden via je router in een en dezelfde WORKGROUP moeten die elkaar zien en ook kunnen verbinden. oeps jeevanhoof schrijft hetzelfde staat geavanceerde instellingen voor delen ook >aan< op beide lapdoedels? How It Feels Sophie Zelmani
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden p.s. nog even het menu punt waar je moet kijken staat bij mij ook uit wil ik delen moeten beiden aan How It Feels Sophie Zelmani
Jan Ambers Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden @Tonski: is die schermprint van win10 of win 11, staat die pag onde netwerken? Ik vind die niet
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden beneden in je balk rechts zie je Ethernet toegang rechtermuisknop erop en openen zo kom je in de instellingen voor je netwerk en geavanceerd delen How It Feels Sophie Zelmani
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden uh o ja op windows 10 en 11 kom je zo bij de instellingen How It Feels Sophie Zelmani
Jan Ambers Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Geen internetverbinding op nieuwe laptop:(win11) wifi staat aan en geen netwerken te zient ! Op win10 laptop alles ok
Jan Ambers Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden heb hier een zwak RFsignaal en speelt me parten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen