Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, Ik krijg maar geen toegang via Total Commander op een nieuwe laptop Windows 11 pro. Zit in hetzelfde bekabeld netwerk als de laptop Windows versie 10 home. Geef ik anderzijds het ip adres in de browser is heb ik meteen wat ik wil zien in Webif. Ik zie in Total Commander ook de maps met de namen van de VU+ ( sen ) staan maar krijg steeds een foutmelding als ik deze aanklik. " Geen toegang tot ( naam toestel ). En deze tekst erbij  " controleer de spelling van de naam. Er is anders een probleem met het netwerk. Klik op problemen vaststellen. ALs u wil vaststellen en oplossen. Krijg ik iets te zien dat me laat vermoeden dat er meerdere personen dit probleem hebben maar er is geen oplossing. Openpli 9.0 op de ontvangers. Daar de ontvangers eigenlijk alleen nog dienst doen als opslag is er geen update nodig.  Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast bedankt

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

hostnames worden niet meer zomaar ondersteund in windows en dat al jaren niet.

per IPadres wel mits aan voorwaarden wordt voldaan

per Total Commander dus per ftp kun je vrijgegeven mappen niet openen op andere netwerk apparaten mits ze een ftp server draaien

of je unsecure connections wilt toelaten ligt aan jou maar dat is wel een voorwaarde die je nu moet honoreren

How It Feels

Sophie Zelmani

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen