Jan Ambers Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Op zich niet erg, maar in m'n eBOX is dit mijn identiteitskaart! Hoe deblokkeer ik mijn"smartkaart" of identiteitskaart???
jeevanhoof Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Naar het gemeentehuis gaan en nieuwe code's aanvragen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden smartkaart moet je de puk codes kennen en die heb je ergens op papier maar meestal is dat vergeten of verdwenen.Of je vind ze terug bij je provider inloggegevens Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Jan Ambers Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Bij opstarten vraagt laptop de pincode opstartcode1234 alles OK Is wel gek, ik wel naar mycitizen inloggen en laptop vraagt Pincode (andere) 6789 en die is fout ik ben zeker van de code en na 3 trials is't over. Hij geeft kaart geblokkeerd Hoe geef ik een nieuwe PUCcde in, en met welk programma?
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden dacht dat het op je GSM was want staat weinig info .Dan zal je via andere weg nieuwe toegang moeten aanvragen als het via de PC is. De inlogcode heb je toch zelf gekozen bij aanmaken account Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Jan Ambers Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ik ga eerst eens informeren bij dienst bevolking
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen