Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Weet iemand waar je snel aandrukrolletjes kan bestellen, voor de Denon DRS 810 cassette deck? riemen en snaren heb ik al maar kan niks vinden betreffende de aandrukrollen, die zouden er zijn in rubber uitvoering en in polyurethaan uitvoering. Pillow Talk Quiet Village
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden google vind je winkels die ze verkopen en wel uit US ook Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Zoek eens onder "Denon DRS 810 cassette deck onderdelen bestellen" Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Oplossing Steve Geplaatst: 3 uren geleden Oplossing Geplaatst: 3 uren geleden buiten maat, gat en breedte maat ? ik heb er verschillende
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Moet hem eerst openen en uitbouwen om dat te kunnen zeggen @Steve. men noemt ze ook wel Pinch Rollers of Pressure Rollers, Ik heb er gevonden maar die zijn crazy duur zeg terwijl soortgelijke voor 4€ op ali staan... effe sleutelen dan maar overigens als je die advertenties doorzoekt krijg je zelf draaiende ogen 😵💫 allemaal bedankt zover, ik laat het je weten Steve Pillow Talk Quiet Village
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen