MaartenM Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden SNR France3 stream is 85%, 13,6 dB, France3 rechtstreeks is 99%, 14,8 dB. RAI 1 HD stream is 90%, 14,5 dB, RAI 1 HD rechtstreeks is ook 90% , maar 13,6dB
MaartenM Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 5 uren geleden, SouLGuY zei: Het is zowat een jaar geleden dat ik nog eens een LNB heb geplaatst op de 5grW positie. Ik slaag er in zonder problemen de Italiaanse multistream signalen te ontvangen, maar de Franse multistreams lukt me niet. Het zou goed kunnen dat je signaal te zwak is. Krijg je geen enkel Frans multistreamkanaal binnen? Sommig zijn duidelijk sterker dan andere. Ik kreeg in eerste instantie alleen de sterkste binnen. Ik geloof de groep met o.a. TF1. Pas toen ik een aparte schotel gebruikte die helemaal op 5W was gericht, kreeg ik alle kanalen binnen. De eerste poging was gedaan met een LNB die helemaal aan de zijkant op een ovale Cahorsschotel was geplaatst. Dat gaf dus te weinig signaal. De aparte schotel dus meer. En vergeet de tussenliggende apparatuur niet. Ik gebruik een EMP-Centauri multiswitch. Dit is al mijn tweede. Mijn vorige, ook een EMP-Centauri, een kleiner type, gaf duidelijk een veel zwakker signaal dan deze grotere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen