Frans B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Nu zit de DVB-C/T2 in slot C, kan oon nergens anders. De DVB-S2X zit in slot A. Dit is een twin tuner. Ik zal later eens proberen om deze in slot B te monteren. De satellite.xml wordt toch meegenomen met de image update? De laatste staat erop. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden dan is er wat mis met je instellingen want ik zie maar 1 tuner van de twin A-H Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
EnoSat Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Probleem opgelost - Indien MIS-0 wordt vermeld, vereist 45308X 171 De real MIS-0 is alleen vereist voor 16E/12731H 9 uren geleden aangepast door EnoSat
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 1 uur terug, Frans B zei: Nu zit de DVB-C/T2 in slot C oké een oude legacy tuner DVB-C/T/T2 dus, die kan niet in slot A dan kan enkel de DVB-S2X in slot B helpen zoals je schrijft en zou gaan proberen. Revelations, Sunset Mix Alina Kiya, Full Intention
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Frans zegt twin tuner maar heeft er maar 1 geinstalleerd/geactiveerd in het image 8 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik heb de DVB-S2X tuner in slot B gemonteerd, decoder loopt vast. Terug in slot C werkt het weer. En als ik de MIS op 171 zet, ziet hij 1 zender, maar zonder naam. Ik laat het maar zo. Was wel interessant om dit werkend te hebben. Misschien moet er een juiste regel in de satellite.xml staan. Maar die heb ik niet. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) mss ff lezen wat ik schrijf en satelites xml kan je gewoon vanuit het menu in de image updaten 7 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb de laatste satellite.xml van github erin gezet. De transponder staat er wel in, maar geen enkel kanaal. Via het menu vind ik geen enkele optie om die te updaten. Openpli 9.2 image heb ik erop staan. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden ff update gedaan en dit is de laatste die ik via openvix makkelijk binnenhaal : satellites.zip Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden bedankt voor het zoeken. Maar hier staat die transponders helemaal niet in. Die ik had stonden ze wel in, alleen de MIS staat er niet in. Die zou 171 moeten zijn. Maar dit lukt niet. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden ah oke maar ik heb daar geen probleem mee want kan je simpel ingeven als je een scan gaat doen bij manueel instellen transponder Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Dat het ik gedaan, en dan vind hij maar 1 zender, die heet SID 0x65. Misschien is er weer iets veranderd en komt de info later. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) heb je de tunerinstellingen nu al goed gezet want in je screenshot heb je maar 1 tuner. Kan je voor ontvangst helaas niet verder helpen want mijn schotel vind niks op die freq 6 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik heb de 2de tuner intern doorgelust met tuner1. Ik heb maar 1 coax en heb nog geen SCR LNB geplaatst. Maar meer heb ik niet nodig. System Administrator (niet van deze site)
EnoSat Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 2 uren geleden, Frans B zei: Ik heb de DVB-S2X tuner in slot B gemonteerd, decoder loopt vast. Terug in slot C werkt het weer. En als ik de MIS op 171 zet, ziet hij 1 zender, maar zonder naam. Ik laat het maar zo. Was wel interessant om dit werkend te hebben. Misschien moet er een juiste regel in de satellite.xml staan. Maar die heb ik niet. Dit klopt. Er wordt één datakanaal afgestemd, aangezien directe afstemming op T2MI niet wordt ondersteund. Dit datakanaal wordt verwerkt door astra-sm en de resulterende stream kan worden bekeken met behulp van userbouquet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen