Pedro4 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 12 minuten geleden, Tonskidutch zei: nog een keer en ik wordt knettergek, leuk dat ie ook kan lezen zeg. Is wel de laatste keer dat ik reageer. pffffffffffffffffffffff we zijn niet allemaal zo slim als jij en hebben niet zoveel tijd als jij 4 uren geleden aangepast door Pedro4 1 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden 36 minuten geleden, bellejt zei: google is otch leuk alsje de moeite doet en dan krijg je veel oplossingen : For people who wants to reset his root password: Menu>Applicaties>Softwarebeheer (manage software) Beheer applicaties (manage software) System>SetPasswd - green button https://www.linuxsat-support.com/thread/159927-openpli-not-accepting-password/ helaas is deze volgorde niet zoals in pli ik zoek even verder. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden google gewoon op "paswoord openpli" en dan kom je bij dat topic en vele anderen uit Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 8 minuten geleden, bellejt zei: google gewoon op "paswoord openpli" en dan kom je bij dat topic en vele anderen uit bedankt ik ga weer puzzelen sorry voor de vragen maar snap er niet veel van ondanks google. nogmaals dank DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden normaal is het gewoon niks Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 28 minuten geleden, bellejt zei: normaal is het gewoon niks ik heb de wachtwoorden kloppend gemaakt. dus van de vu+ en dcc en helaas. daarna het wachtwoord in de vu+ leeg gelaten. helaas ik stop er even mee. 2 weken griep gehad en nog niet helemaal lekker. nice day. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden heb je al eens gekeken of FTP wel aktief is in de VU+ bij je netwerk instellingen ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Of het probleem zit aan de Windows kant van de verbinding? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 58 minuten geleden Geplaatst: 58 minuten geleden 28 minuten geleden, ceesv zei: Of het probleem zit aan de Windows kant van de verbinding? Ja, bijvoorbeeld dat DCC door de firewall mag. 4 uren geleden, Pedro4 zei: goedemiddag kan je ook even aangeven waar ik het verbindingsprofiel kan vinden in dcc? heb er naar gezocht maar helaas. is het niet bijna altijd dream en root ? Bijna goed. User: root ww: dreambox You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 53 minuten geleden Geplaatst: 53 minuten geleden 3 uren geleden, Pedro4 zei: helaas is deze volgorde niet zoals in pli ik zoek even verder. Hoofdmenu, Instellingen, Systeem, Wachtwoord wijzigen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen