slider Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Beste allemaal, wie kan mij aan een goede route planner helpen,die alle kosten,benzine,tol,reistijd enz laat zien?naar: playa d'aro 17250 Gerona in spanje alvast bedankt voor de hulp, gr slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
slider Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden bedankt alvast,ik vetrek vanuit bree in belgie met een min clubman benzine,we vertrekken op 09 09 2026,als je dit kunt laten berekenen? alvast bedankt beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Je kan zelf de gegevens invullen op die site.😉 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ga je daar naar Radio MiAmigo? Die gasten zitten daar ook. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 41 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ga je daar naar Radio MiAmigo? Die gasten zitten daar ook. 4 uren geleden aangepast door slider dat wist ik niet ijzerbout,nee toch niet we gaan daar in de buurt naar camping riembau,we zijn daar 15 jaar of langer niet meer geweest, daarom deze vraag beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) verkeerd forum 4 uren geleden aangepast door slider verkeerd forum beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
slider Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden 1 uur terug, ceesv zei: Je kan zelf de gegevens invullen op die site.😉 ja dat heb ik geprobeerd maar die ver*kkte windows beveiliging komt er telkens tussen,daarom mijn vraag hier beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden 2 minuten geleden, slider zei: die ver*kkte windows beveiliging He? hoe ziet die eruit? Ik gebruik ook windows, maar een ver*kkte windows beveiliging is mij onbekend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 😁 overigens een fijne website "Via Michelin" 👌 En die oude Michelin kaarten / Gids ook. Ben er al eens via enkel B-wegen tot Bourdeaux en terug mee gereisd om juist Tolwegen te vermijden, is al duur genoeg. Tijd zat op vakantie en je ziet nog eens wat van de stadjes en dorpen. 1 Stairway To Heaven Led Zeppelin
slider Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 45 minuten geleden, ceesv zei: He? hoe ziet die eruit? Ik gebruik ook windows, maar een ver*kkte windows beveiliging is mij onbekend. ik gebruik microsoft edge daarom,seffens met chrome proberen beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
slider Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 42 minuten geleden, Tonskidutch zei: 😁 overigens een fijne website "Via Michelin" 👌 En die oude Michelin kaarten / Gids ook. Ben er al eens via enkel B-wegen tot Bourdeaux en terug mee gereisd om juist Tolwegen te vermijden, is al duur genoeg. Tijd zat op vakantie en je ziet nog eens wat van de stadjes en dorpen. ik denk als ik de tank hier in belgie,dan in luxemburg ga, volgooien, dat het nog een dure reis word als er de tolkosten bijkomen,het gaat volgens mij ook de b-wegen worden,scheelt een hele hap beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden gebruik meteen Firefox... Stairway To Heaven Led Zeppelin
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Of je gelukkig wordt van 1.200 km op B-wegen in Frankrijk? Dat gaat dan niet meer in 1 dag lukken en komen er overnachtingen bij. Wil je besparen, neem dan de bus, ticket prijzen beginnen bij € 44,-- Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden met de bus Stairway To Heaven Led Zeppelin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen