Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden 9 minuten geleden, slider zei: dure reis 9 minuten geleden, slider zei: scheelt een hele hap Tja, ieder zijn meug. Vanaf Brusel is het slechts 18 uur bussen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
slider Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 3 minuten geleden, ceesv zei: Tja, ieder zijn meug. Vanaf Brusel is het slechts 18 uur bussen. 3 minuten geleden, ceesv zei: Tja, ieder zijn meug. Vanaf Brusel is het slechts 18 uur bussen. zo is het , tolkosten vallen mee de grote boosdoener is de brandstofkost,tol 92 euro,brandstof E-10 261 euro voor enkele reis,ik weet niet of viamichelin er rekening mee houd met de goedkopere brandstof kosten hier in belgie en luxemburg ? 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: met de bus grapjas he 🤣 tonski beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 2 minuten geleden, slider zei: ,tol 92 euro,brandstof E-10 261 euro voor enkele reis, Ik rij regelmatig afstanden van 1.000 km op een dag. Daarom rij ik diesel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hoe je reist is vaak ook tijd<vs>geld. Wat uw auto verbruikt is natuurlijk verschillend met die van anderen. ( 1:17 BMW 318 of 1:8 Alpina B5 GT) Overigens heet het in Frankrijk niet B-weg zag ik net in die Michelin Gids maar dat terzijde. Met 80km/uur spaar je ook nog eens brandstof in de meeste auto merken die ik ken t.o.v. de snelweg. Maar het maakt natuurlijk wel duidelijk dat reizen kosten met zich brengt. Wat uw auto verbruikt, dat weet je hopelijk intussen ! Stairway To Heaven Led Zeppelin
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden De snelweg met een constante snelheid levert een zuinig verbruik, indien je met de vrachtwagen stroom meerijdt. B-wegen, ofwel de RN, route national, zal een hoger verbruik geven en een aanmerkelijk langere reistijd. Mijn 5er diesel verbruikt 1 op 17 bij 130 km/uur op de snelweg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hij kan altijd nog met jou meerijden als lifter daar jouw zomerverblijf ook ergens daar ligt toch? Stairway To Heaven Led Zeppelin
slider Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: Hoe je reist is vaak ook tijd<vs>geld. Wat uw auto verbruikt is natuurlijk verschillend met die van anderen. ( 1:17 BMW 318 of 1:8 Alpina B5 GT) Overigens heet het in Frankrijk niet B-weg zag ik net in die Michelin Gids maar dat terzijde. Met 80km/uur spaar je ook nog eens brandstof in de meeste auto merken die ik ken t.o.v. de snelweg. Maar het maakt natuurlijk wel duidelijk dat reizen kosten met zich brengt. Wat uw auto verbruikt, dat weet je hopelijk intussen ! yep de brandstof kosten komen vrij aardig in de buurt,ik tank hier in belgie vol,in luxemburg nog eens voltanken en dan hopelijk in frankrijk genoeg tanken zodat ik in spanje juist over de grens de tank weer kan volgooien,ik denk dat de brandstofkosten dan ook wel wat minder zijn, ik weet niet of michelin hier rekening mee houd? 2 uren geleden aangepast door slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden zonder lol, ik ben al eens gelift van Amsterdam naar Dresden met de vrachtauto Stairway To Heaven Led Zeppelin
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: Hij kan altijd nog met jou meerijden als lifter daar jouw zomerverblijf ook ergens daar ligt toch? Natuurlijk, dat kan altijd!😁 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen