Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Het is zover. Amerika en Israël zijn begonnen met Iran een les te leren. Het maakt me grote zorgen. Explosies waar ik woon in Ras al Khaimah zijn duidelijk te horen. Vermoedelijk doelen in the Gulf of Hormuz. Ook doelen in Abu Dhabi en Qatar zijn door Iran aangevallen. Kortom, de pleuris in het Midden en Nabije Oosten is uitgebroken. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hopelijk stopt die pleuris ook snel en wordt het regiem de zee ingejaagd. Smoke Gets In Your Eyes Neil Sedaka
AEO Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Het is frappant dat Iran nu doelen in de UAE en Koeweit aanvalt, en ook de Prins Sultan basis in Saoedi Arabië. Al deze landen hielden zich afzijdig en stonden niet toe dat hun luchtruim zou worden gebruikt voor aanvallen tegen Iran. Ik hoop dathet regime in Teheran daadwerkelijk ten val zal worden gebracht, en de bevolking zijn vrijheid terug kan pakken. Ik heb al meerdere video's gezien, waar mensen op straat in Iran hun vreugde betuigen over de aanval op hun regime. Het zou de NOS sieren als ze dat ook eens op hun journaal zouden laten zien! Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen