Perdi Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Wie heeft er een, of wie weet waar ik er een kan kopen? Alvast bedankt voor je reactie! Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden staan er 2 op de welbekende verkoopsite Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 3 uren geleden, bellejt zei: staan er 2 op de welbekende verkoopsite BE of NL ik kom ze niet tegen. Wel Duo 4K You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Perdi Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Dank voor jullie reacties. Ik blijf nog zoeken, hulp is welkom! Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
Frans B Geplaatst: 44 minuten geleden Geplaatst: 44 minuten geleden Ik heb er 1 via de MP kunnen scoren. Maar het aanbod is niet veel. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen