qmabir Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Goedeavond, ik heb geprobeerd om helderheid te vinden welke ontvanger nu vandaag de beste koop is. Vu+ ligt eruit, wat ik wil is een ontvanger met DVB-S2X en DVB-t2 en h265, Linux, draaibare schotelmogelijkheden. Over welk besturingssysteem zie ik diverse opmerkingen, sommige VIX( geen ervaring). Uiteraard bekend met open-pli en open ATV. Na 2 dagen onderzoek lijkt het erop dat men geen sat ontvangers meer wil verkopen waarbij de techneut invloed heeft. Misschien te kort door de bocht, maar toch ik stel vraagtekens hierbij. Ik hoop van harte op wat adviezen zodat ik nog iets kan kopen voor het voetbal begint( DVB-T2) voorop de camping Met dank zover en in afwachting, Groetjes Receiver Formuler F1,Enigma2: Humax IR5400 Software Openpli 4.0. Draaibare schotel.
digitaal kijker Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Waarom niet terug een VU+ die worden nog verkocht. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
qmabir Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Overal waar ik de verkoopsite heb gekeken kan er niet geleverd worden Receiver Formuler F1,Enigma2: Humax IR5400 Software Openpli 4.0. Draaibare schotel.
bellejt Geplaatst: 52 minuten geleden Geplaatst: 52 minuten geleden OCTAGON SF8008 V3 SUPREME 4K UHD E2 DVB-S2X & DVB-C/T2 COMBO (DUAL OS) met openvix er op Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mimisiku Geplaatst: 51 minuten geleden Geplaatst: 51 minuten geleden Combo ontvangers genoeg. Probleem is HOE je voetbal wil ontvangen. In NL zijn alleen de publieken en de regionalen vrij te ontvangen. De rest moet middels een Digitenne CI+ module die practisch niet meer los geleverd wordt en waarbij je natuurlijk ook een abonnement nodig hebt. De VU+ lijn is niet leverbaar (al worden nieuwe Lite versies beloofd)… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
qmabir Geplaatst: 39 minuten geleden Auteur Geplaatst: 39 minuten geleden Ned1 en twee en 3 zijn vrij beschikbaar zonder Digitenne, heb die ervaring thuis, dat is ook wettelijk verplicht zover ik weet. Maar ik luister graag als daar de laatste maand iets verander is ? Receiver Formuler F1,Enigma2: Humax IR5400 Software Openpli 4.0. Draaibare schotel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen