Ga naar inhoud

Zou Ziggo ESPN liefhebbers die nu nog via DVB-C kijken straks willen laten overschakelen op NEXT-mini's ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zoals iedereen denk ik wel weet is Ziggo stap voor stap bezig mensen van DVB-C naar een NEXT-mini te krijgen, als ESPN 2, 3 en 4 straks standaard in het basispakket komen, zou Ziggo dan op een top moment van het voetbal overschakelen naar IPTV door gebruik van een NEXT-mini dan wel de Ziggo app zodat er weer een groep aan de NEXT-mini's moet om nog ESPN te kunnen ontvangen?

Bij elk abonnement van Ziggo zit of een NEXT-mini dan wel de Ziggo app, of je het gebruikt of niet, het zit er als hoofdaanbod voor TV erbij.

ESPN stelt net als andere TV zenders bepaalde eisen, echter gaat het bij ESPN net even verder.

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

• Moderator
Geplaatst:

Ik zou het aan Ziggo vragen.

Die weten het antwoord op je vraag.

Ik kan slechts gissen, mij  antwoord heeft geen waarde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...