sattv4iedereen Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Hi, Als ik film op UHD 60 fps, blijft dit zo als ik dat verstuur via social media? Indien ja, zie je dat dan op oude gsm's Kan ik dat bekijken op mijn uhd tv? Meer info graag. Alvast bedankt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) a ) via sociale media kan je een forse auteursrechtelijke boete opleveren. (afhankelijk van welk medium en of er meegekeken wordt via AI / algoritmen) b ) GSM heeft wellicht geen snelle verbinding en rekenkracht en/of codecs vandaar dat we op de VU+ één "on the fly transcoding" kunnen inrichten opdat het een kleiner signaal wordt c ) afhankelijk van de UHD TV en de apps om bestanden weer te geven kun je een film in UHD als een MP4 bestand afspelen d ) alles is afhankelijk van de netwerksnelheid via LAN/WAN en 5G 5 uren geleden aangepast door Tonskidutch blauw We Still Grow Gare Du Nord
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Met 4 en 5g kan je prima eigen content UHD films streamen wanneer je op een moderne telefoon kijkt. Youtube 4k gaat prima op een moderne telefoon. Verder, wat Tonski hierboven zegt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen