naxos Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Tot gisteren avond kon ik dus zonder problemen naar RTL Deutschland( F1 Qualifying Barcelona ) kijken EN naar RTL Nitro ( 24 Le Mans ). Deze morgen wil ik vervolg le Mans kijken en plotseling zijn die 2 zenders niet meer te vinden op de lijst van TV Vlaanderen. Vind ik zeer vervelend, en ik vraag mij af wat het nut daarvan is ! Op FTA zijn ze nog te bekijken en ook de Oostenrijk versies zijn nog daar, die zenden toch 90 % hetzelfde uit ? Enkel reklame en regonale zendingen zijn mischien wat anders. Kan ik een programma lijst zelf samenstellen met een mix van mijn geliefde TV Vlaanderen zenders in kombinatie met FTA zenders ?
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden 34 minuten geleden, naxos zei: Kan ik een programma lijst zelf samenstellen met een mix van mijn geliefde TV Vlaanderen zenders in kombinatie met FTA zenders ? Jij kan dat, maar of je ontvanger dat kan? Heb je een "open" ontvanger, kan je zelf zenderlijsten maken, heb je een ontvangeer geleverd door de provider bepalen zij hoe de zenderlijst eruit ziet. Dat RTL verdwenen is heeft met de Formule 1 uitzending en de daarbij behorende rechten te maken. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
naxos Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 18 minuten geleden, ceesv zei: Jij kan dat, maar of je ontvanger dat kan? Heb je een "open" ontvanger, kan je zelf zenderlijsten maken, heb je een ontvangeer geleverd door de provider bepalen zij hoe de zenderlijst eruit ziet. Dat RTL verdwenen is heeft met de Formule 1 uitzending en de daarbij behorende rechten te maken. bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb de zenderlijst even bekeken en inderdaad RTL en Nitro is weg, vreemd dat ik ze gisteren nog beiden kon bekijken. Ik heb vorige week zelfs nog F1 in Monaco gekeken op RTL. Maar nu dus weg. Ik ga eens proberen met de favoriten lijst wat er mogelijk is. Ontvanger is een Octagon SF8008.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden even een zenderzoek handmatig doen met deze parameters op Astra 19. 12187.50 H 89 Europe DVB-S QPSK 27500 3/4 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Zijn alleen maar uit de zenderlijst gewist. Zenden gewoon ook nog FTA uit.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen