Ga naar inhoud


inloggen sat4all ????


fenzo

Aanbevolen berichten

ligt het aan mij (heb net nieuwe windows versie geinstaleerd) of is het inderdaad zo dat sat4all enkel kan worden bekeken door mensen die een registratie hebben ?<P>het board lijkt beter te lopen.<P>sorry, dit is eigenlijk een vraag, en dat mag hier eigenlijk niet, zag het te laat.<p>[ 02-02-2001: Message edited by: fenzo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat klopt en dat blijft voorlopig tot zondag als test zo.<P>Is toch prima?<P>Mensen die niets posten worden automatisch op den duur verwijderd en mensen die aktief met ons meehobbyen worden beschermd tegen mensen die alleen maar rotzooi komen trappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is pas een snel antwoord, ik ben het met je eens prima zo, kan er wat gecontroleerd en gefiltert worden.<P>overigens sat4all, is en blijft een prima board, heb hier veel geleerd, en kan het enorm waarderen dat jullie zoveel vrije tijd stoppen in deze hobby, ondanks alle bedrijgingen en soms ook vervelende reacties van een enkeling.<P>ga zo door.<P>fenzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen moeite mee als het alleen toegankelijk word voor leden. Er zal wel genoeg reden zijn om het tedoen.<BR>Zo kan je ook de boel beter controleren.<BR>Heel verstandig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor Rik,<P>Het is geen computer die deze beslissing op zich neemt maar een van de moderators en die zal bij weinig postings eerst deze postings inhoudelijk bekijken en dan tot de conclusie komen deze user al-dan-niet te verwijderen.<P>Daar hoef jij de dus geen zorgen over te maken......jouw account wissen we niet smile.gif" border="0<p>[ 02-02-2001: Message edited by: admin ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste admin.<BR>dit is wat ik laatst bedoelde een soort lidmaatschap met een inlog aanmelding.<BR>ik ben hier tevreden mee. <BR> hierdoor is er meer controle dat is goed en beter te controleren.<BR>ik vindt alleen het nieuwe board wat trager maar wel een goede opzet hebben.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt perfect zo ben er wel blij mee<BR>Ik zou heet zo houden als ik jullie was.<BR>Maar ik post weinig en ben ook nog wel eens langdurig weg door omstandig heden.<BR>Mijn vraag is hoe lang is het termijn dat jullie willen handhaven of is er een mogelijkheid dat er nog na een lange tijd nog kan worden ingelogt(ik ben soms 2mnd van huis)<BR>Als er wat voor is zet dat even op mijn email alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Nou <BR>Wat een feest ha ha ha ha <BR>Ik had het persoonlijk wel beter gevonden als de snelheid van de server eens met de factor 50 werd verbeterd Geintje TeeBee<BR>Maar goed we gaan deze versie eens testen.<BR>Ps moet je nu elke keer inloggen ????<BR>Nowtv<p>[ 02-02-2001: Message edited by: nowtv ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inloggen oke,<BR>Snelheid prima<P>Toch een klein minpuntje. De onderlinge reply's zijn niet echt overzichtelijk, komt een beetje rommelig over tijdens het scrollen.<P>De instant Graemlins vind ik goedkoop overkomen.<BR>Sorry dit is niet als negatieve kritiek bedoeld maar mijn belevenis.<BR>SAT4ALL prima site<P>Ga zo door!<BR>Gehrard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...