Ga naar inhoud


inloggen sat4all ????


fenzo

Aanbevolen berichten

Ik vind het allemaal flauwe kul. Ten eerste is het zo, dat lieden die rotzooi willen trappen, dat toch wel doen, al werp je 100 barrieres op. Ten tweede vind ik registreren juist een wapen van de tegenstanders (bijv. C+).<BR>Hoe gemakkelijker het is om binnen te komen, des te meer anonimiteit en anonimiteit is voor deze hobby goud waard.<BR>Ik zal een voorbeeld geven: De Joodse gemeenschap in Nederland heeft door de eeuwen heen altijd een prachtige ledenadministratie gevoerd. Dat is handig voor mij, want zo kan ik tot p.m.1600 mijn voorvaderen traceren. Maar het heeft er ook voor gezorgd, dat het voor de Duitsers een koud kunstje was, om ze op te sporen en uit te roeien...<BR>Wie kan er garanderen dat om het even welk ledenbestand in Nederland nooit in verkeerde handen valt?<BR>Een mens, die weet dat hij gelijk heeft, doet alles openlijk en spreekt altijd de waarheid. Geheimen, leugens en achterbaksheid horen bij mensen, die zich bewust zijn van hun fouten, zoals Canal+...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik post ook weinig, maar ben erg blij met dit board. Ik heb er veel van geleerd in de afgelopen tijd. En zou het jammer vinden dat wanneer je niet een grote poster bent je gewipt kan worden. Laten we blij wezen dat dit board nog draaiende is.<BR>Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik post niet zoveel maar het board is een stuk sneller geworden en het in loggen is ook beter voor het board.heb ook veel opgestoken van heel het gebeuren van sat nieuwtjes en snufjes.<BR> <BR> SAT4ALL GA ZO DOOR HET ZIET ER <BR> ALLEMAAL GOED UIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er goed uit en is volgens mij zeker niet langzamer geworden.<BR>Alleen vind ik het jammer dat ik zo'n moeilijk te onthouden paswoord heb.<BR>succes ermee en laten we hopen dat dit een verbetering blijkt te zijn.<BR>geer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke verassing dat inloggen.<BR>Ik probeer daar waar mogelijk een reply te geven zodat mede-hobbyisten verder kunnen. Ik heb alleen een vraag: Telt het uploaden ook mee en worden die ook altijd geplaatst? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik post eigenlijk voorheen nooit,maar lees veel de faq,probeer heel veel uit,probeer veel te leren,en heb dat ook geleerd met behulp van dit board.Het is een heel goed board,en je kan er ook wat van de problemen van andere leren en de antwoorden daarop,ik lees dus eigenlijk liever en als ik iemand kan helpen met een probleem zal ik het niet laten.Maar mij gaat het eigenlijk meer om het experimenteren,ik heb dan ook seca ,irdeto en een satkaart voor de computer.<BR>Ik vindt het eigenlijk wel jammer dat je er hier weinig over die pci satkaarten leest.Het internetten ermee is trouwens tot nu toe een slecht experiment,loggen is er wel beperkt mee mogelijk en ik ben daar dan ook wel mee bezig om te kijken of er meer mogelijkheden met zo`n kaart zijn.Ook ik hoop dat ik niet gekickt wordt omdat ik veel probeer te leren,maar niet zovaak zal posten.<BR>Het is eigenlijk veel leuker om hier te lezen als canal digitaal te kijken,dat doe ik dus eigenlijk weinig,want ik zit veel liever achter mijn computerscherm,daar is tenminste wel iedere dag wat anders om te kijken,zonder teveel herhalingen:-)Ik hoop dat ik hier nog veel kan leren en lezen en ook in de toekomst.Ga zo door. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook Swieberd is blij!!<BR>Als ik nu klik, gebeurd er weer wat!<BR>(weet alleen niet wat een "reet member" is)<BR>Grote pluim voor de makers!!<P>Swieberd klikt weer vrolijk door!<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik heb nog niks gepost , ben een newbie, maar ik heb een hoop geleerd hier. ik heb nog nooit zoveel gelezen als de laatste tijd, maar begrijp nu een beetje hoe je een kaart moet proggen. Ik ben op een hoop sites geweest over sateliet en alles wat er mee te maken heeft, maar vindt sat4all the best, ik hoop er nog lang van mogen te genieten. groetjes van een beginneling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...