Ga naar inhoud


inloggen sat4all ????


fenzo

Aanbevolen berichten

Dit board is binnen een jaar tijd uitgegroeid tot een professioneel gebeuren, mijn complimenten. Zeker nu met de nieuwe software ziet het er goed uit en de snelheid is zeer acceptabel. En over dat inloggen kan ik alleen maar zeggen: Klasse! Ik denk dat je zo een groep creëert die echt interesse heeft in de hobby, en dat de spionnen van 'anaal-nietnormaal' of danwel geweerd worden of op non actief kunnen worden gesteld. Ga zo door!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

OEI OEI ik geniet als beginner zoveel van dit board,maar heb zo weinig te bieden!Ik zou voorlopig echt niet weten wat ik zou kunnen posten buiten deze smeekbede.Betekent dit dat ik hier weldra geweerd zal worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier eindelijk weinig aan toe, de snelheid is prima, maar alleen ik kom al een half jaar niet meer op de download terecht.<BR>Dit lukt gewoon niet meer ook niet wanneer ik mijn cach leeg maak. iemand nog tips....<BR>ik hou me aanbevolen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai door problemen met mijn pentium momenteel op een 486 via een router. Met de snelheid welke ik op de pentium gewend was, kan ik alleen maar zeggen dat de snelheid op de 486 zeer acceptabel is. Op de pentium zal het board zeker goed draaien. Over de snelheid dus niet te klagen.<P>Verder ben ik hoofdzakelijk een lezer en hobbyist. Ik plaats vrijwel geen postings. Meestal vind ik de antwoorden ergens anders op het board.<P>Ga zo door!<P>Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het er zo ver mee eens dat een ieder die rommel trapt geweerd moet worden.<BR>maar licht dat aan het weinige-posten<P>ook ik ben een regelmatige lezer<BR>en heb naar af loop vaak neits meer toe tevoegen<P>suc6 met sat4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een goede zaak dat er iets van controle is wie er op het board kijkt en leest.<BR>Maar het is jammer dat als je niets post er vroeg of laat af word gegooit zoals de admin schrijft.<BR>Ik ben ook geen poster maar lees wel veel op het board,ik hoop dat de mensen die geen onzin trappen maar wel veel lezen er op mogen blijven <BR>veel plezier met de hobby <BR> HANNY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht door: hanny:<BR>Het is een goede zaak dat er iets van controle is wie er op het board kijkt en leest.<BR>Maar het is jammer dat als je niets post er vroeg of laat af word gegooit zoals de admin schrijft.<BR>Ik ben ook geen poster maar lees wel veel op het board,ik hoop dat de mensen die geen onzin trappen maar wel veel lezen er op mogen blijven <BR>veel plezier met de hobby <BR> <BR>Wat hier boven beschreven staat geld voor mij ook zo, dus ik hoop dat we kunnen blijven genieten van dit board, al veel van geleerd enzo....dit geeft ons veel plezier met onze hobby.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P><BR>Bruce.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens voor echt de allerlaatste maal niemand die geen overlast bezorgd en niet zo vaak post wordt ervan af gegooid. Alleen zullen mensen die niet of nauwelijks posten strenger op overtredingen van de gebruiksaanwijzing bezien worden en zal bij een overtreding direct gestraft worden. Verder houden een of meer mensen zich persoonlijk bezig met het opschonen van de userdatabase. Wij zullen zeker een lange tijd van niet posten tolereren maar als je al langer dan bijv 3 maanden op het board rondkijkt en dan ook daadwerkelijk met de hobby bezig bent en niets te vragen of te posten heb over de hobby mogen wij er natuurlijk wel van uitgaan dat je dit board niet nodig heb voor de hobby smile.gif" border="0<P>Satwatcher<P>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: Satwatcher ]<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: Satwatcher ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...