Ga naar inhoud


inloggen sat4all ????


fenzo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

als ik mij de info die ik zoek al lezende kan opdoen, zie ik de noodzaak van het versturen van post naar het board absoluut niet als must. De vraag is zelfs of collega satfreaken het dan niet afdoen met een kreet als "kijk eens bij beginnersvragen o.i.d."<BR>Wel vindt ik het terecht dat je je registreert daar is niets verkeerds aan. Tevens ben ik van mening dat je je wel aan de spelregels dient te houden.<BR>MVG betering van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne heren , het is toch allemaal nu wel duidelijk uitgelegd. Je wordt er hier niet zo maar van af gegooid. Voor degene die zegt hier te komen om te lezen en zodoende kennis op doet en eigenlijk geen vraag te stellen heeft zou ik zeggen lees de vragen van de beginners eens dan en misschien zijn jullie dan wel juist de aangewezen persoon om deze te voorzien van een goed antwooord , zodoende gebruik je de kennis hier vergaart en post je nog ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan alle medewerkers van Sat4all mijn complimenten jullie houden de hobby leuk,ga zo door en het kaf zal van het koren worden gescheiden,dank dat ik lid mag zijn groetjes <BR>Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook erg blij met dit board en ben ook voornamelijk een lezer <BR>Wel vindt ik het terecht dat je je registreert daar is niets verkeerds aan. <BR>Aan alle medewerkers van Sat4all mijn complimenten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik nu een zeer goed idee dat inloggen, alleen jammer van dat mensen die weinig berichten sturen eraf gegooit kunnen worden, er zijn denk ik veel mensen die veel lezen en weinig antwoorden. <P>bv ik zit elke dag gewoon tenminste 30 tot 60 minuten te lezen omdat ik het gewoon leuk vind om wat op te steken, misschien kan dit leiden tot veel korte berichten om in de mailbox te mogen blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi;<BR>Dat inlogen vind ik ook een zeer goed idee, <BR>maar zoals Chris al zei "alleen jammer van dat mensen die weinig berichten sturen eraf gegooit kunnen worden, er zijn denk ik veel mensen die veel lezen en weinig antwoorden." <BR>Ik probeer iedere dag alles te lezen - ik vind het gewoon leuk en heel vak ook leerzam.<BR>Schrijven doe ik zo min mogelijk, tenzij ik wek iets "belangrijks" te melden heb. <BR>groeten aan iedereen<P>poolman smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de mensen die stenis schopppen op den duur geweerd worden vind ik prima, maar een newbie als ik heeft nog niet zoveel te melden en zal dus niet zoveel posten. Om iedereen die niets schrijft er dan maar uit te gooien lijkt mij geen goed plan, om geregistreerd te blijven gaat men dan maar allerlei onzin posten. Goed gedrag of geen zichtbaar gedrag (weinig posten) lijkt mij een beter criterium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog een newbie een lees daardoor nog heel veel op dit board. Ik vind het inloggen een prima idee maar als ik enkele topics gelezen word ik gevraagt om opnieuw in te loggen en dat lukt niet, nu is mijn vraag: hebben jullie een max. an bezoekers en als dat berijkt is worden dan bezoekers die niet veel posten uitgeloggt? Ik vind jullie board echt goed een als ik zover ben om ook wat nuttiges te posten doe ik dat graag maar daarvoor moet ik het een of ander nog leren. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het problem om steeds weer op nieuw in te loggen. Is best vervelend. <P>Groetjes Regi

Link naar reactie
Delen op andere sites

rolleyes.gif" border="0 Ook ik ben een dagelijkse lezer van Sat4All, en heb zonder veel te vragen altijd wel ergens een antwoord gevonden. Het inloggen ervaar ik niet als lastig, omdat een beetje bescherming tegen kwaadwillende beslist een noodzaak is.<BR>Vele leuke sites zijn inmiddels verdwenen van het net, en dat is erg jammer voor de hobbyisten<P>Groet smile.gif" border="0 antofi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...