Ga naar inhoud


inloggen sat4all ????


fenzo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoe je het ook wend of keert ik vind sat4all het beste board wat er is, en als jullie liever willen dat er alleen members het board in mogen vind ik het totaal geen probleem het houd wel de orde erin<P>SAT4ALL RULEZZZZ <P>greetzzz M@LFUNCTION laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil jullie toch even een complimentje geven voor dit initiatief. ziet er allemaal goed uit en sneller een hele verbetering.<BR>echt top. smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>All the best and regards Zappie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik lever mijn bijdrage via de chat om ook mijn ervaringen die ik hier heb opgedaan aan andere hobbisten over te dragen.<BR>Het direkte contact spreekt mij wel aan.<BR>Overigens prachtig werk verricht door jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat prima zo, ik heb al veel geleerd op dit board, de snelheid zou verbeterd kunnen worden maar daar hangt een prijskaartje aan.<BR>Doorgaan op deze wijze.<BR>Groet Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee dat inloggen maar moet dat nu elke keer of wordt er een cookie geplaatst?<BR>Ik vind Sat4all een van de betere boards zoniet de beste maar ik lees meer dan dat ik post,word ik nu na enige tijd gecanceld of moet ik om user te blijven maar een paar onzinnige vragen posten?Dit is niet onvriendelijk bedoeld maar ik wil graag de vragen en antwoorden blijven lezen.<P> groetjes goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hoeven zoals eerder gezegd niet bang te zijn om als je niet veel post direct gebanned te worden. We hebben dit bewust niet via de computer ingesteld maar het gebeurd handmatig. Het is overigens natuurlijk wel de bedoeling om als het uitkomt je positieve bijdrage te leveren aan dit board. <P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...