Ga naar inhoud


Sat4all-gebruikersdag


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten

he dit is een superstrak plan.<BR>lijkt me erg leuk.<BR>Als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik dat<BR>graag niet om iets te demonstreren maar om op te bouwen ofzo.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geweldig plan, maar wie kan me<BR>zeggen dat hier niet "onze vrienden"<BR>op de loer kan liggen ???<BR>In Luxemburg gebeurt dit ook al<BR>bij de Nederlandse banken !!!!!<BR>Voor Nederlanders die keurig van hun centjes<BR>af willen.<BR>Geef dus alleen members een mail<BR>over de plaats en tijd??<BR>Verder ben ik bereid om een financiele<BR>bijdrage te leveren voor bv de intree<BR>Dus laat maar komen die dag !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me geweldig plan, maar wat mij betreft centraal in nederland. Ik woon in het noorden. Ik las in een reply dat in het noorden al diverse meetings zijn. Ik weet aleen dat er meetings soms in friesland zijn, naar ik meen in siegerswoude. Maar om 1 of andere reden hoor ik het pas als een meeting net geweest is. Lijkt me leuk als er een nieuwe plek komt op deze site waar je een post kan zetten als er een meeting is .<P>Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijk mij ook leuk om andere satfreaks te ontmoeten,Maar kom als het kan gauw met een datum, gezien de vakantie planning.<BR>Hopelijk wordt de lokatie niet te ver van Nijmegen af.<BR>Veel succes met de planning..<P>Billy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het handig om ook de mensen van het funboard en de satnerds er bij te betrekken.<BR>Dan zou het een grote sat-hobby-dag kunnen worden.<BR>T'is maar een ideetje.....<P>Grtz Bullet, Sat4all deputy. laugh.gif" border="0<p>[ 06-05-2001: Message edited by: BULLET ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, dit is mijn eerste posting sinds ik lid ben van deze superclub. Zo'n ontmoetingsdag is uiteraard een uitstekend idee.Hierbij enkele nuttige wenken. Gezien het grote aantal leden, waarom geen tweedaagse? Vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag.Om te weten of een lid al of niet zijn steentje kan bijdragen aan dergelijk gebeuren, zou het nuttig zijn om een zo volledig mogelijk lijst op deze site te plaatsen met wat nodig is om dit gebeuren te organiseren.Zo kan ieder die dit wenst zich aanmelden om eventueel zijn steentje bij te dragen.Laatste punt: als alles op punt staat, waarom niet aan alle leden via email uitnodigen naar dit gebeuren? Tot slot , kom zelf uit Vlaanderen en Breda lijkt mij een uitstekende (centrale) lokatie. Véél succes met de organisatie. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruikersdag....<P>In pricipe is dit dus een prima idee. Alleen om die dag in Nederland te houden lijkt me nogal link.<BR>Ik zie het al voor me, Freekie met donkere zonnebril en lange jas, en een rits me-ers achter zich.<BR>Mensen, het is link!<BR>Ik wil er effe aan herinneren dat onlangs in Taquilla land enkele moderators van een sat board zijn opgepakt en in het gevang zijn gestopt (KUNNEN ZE GEEN TV MEER KIJKEN).<BR>Ik raad toch aan om zo'n dag in Belgenland te houden, dat lijkt me juridisch toch wat safer.<BR>Kunnen we dan direkt wat vlaamse frieten testen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P><BR>Reacties hierop zijn welkom<P>Groetjes<BR>---------------------------------------------<BR>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jonas, wat is er dan precies link aan dan?<BR>Iedereen begint altijd direct te panieken. Het is gewoon een hobby dag waar geen illegale zaken zullen plaatsvinden, dus wat wil Freek daar tegen doen?<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Yes, ben ook van de partij!<BR>Ik woon welliswaar niet in Nederland maar voor zo'n dag bij to wonen heb ik best een ritje over!<P>Groetjes<BR>-----------------------------------------------<BR>Jonas<P>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...