Ga naar inhoud


Sat4all-gebruikersdag


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten

Fantastisch idee,<P>Doel ik meer op mensen die net als ik net bezig zijn en met veel vraagtekens zitten.<BR>Vragen die vaak te ingewikkeldt of totaal niet beantwoord worden,zelfs de echte freaks zullen er blij mee zijn. Neem me zelf: iets graag willen weten en prive mails gaan sturen waar veel mensen denk ik niet op zitten te wachten.<P>Laten we dit goede idee niet verwateren en actie ondernemen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer..kort dag vrijdag 13 juli..<P>Let's vote voor een dag.<BR>Let's vote voor een week.<BR>Let's vote voor een maand.<P>Zaterdag en Zondag in de maanden sept okt nov en dec zijn prima. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satlux:<BR><STRONG>Geweldig plan, maar wie kan me<BR>zeggen dat hier niet "onze vrienden"<BR>op de loer kan liggen ???<BR>In Luxemburg gebeurt dit ook al<BR>bij de Nederlandse banken !!!!!<BR>Voor Nederlanders die keurig van hun centjes<BR>af willen.<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Zo komen dus foute verhalen in omloop. Helaas moet ik hierop even reageren, als het dan zowieso off-topic is. Ik werk zelf hier bij zo'n NL bank in Luxemburg. Tot 2010 laugh.gif" border="0 geldt in ieder geval hier het bankgeheim en er kunnen dan wel vrienden op de loer liggen. Hier komt en mag geen info naar buiten van de wet. Alleen als er een gefundeerd vermoeden is van een criminele achtergrond, wordt dit gemeldt aan de Luxemburgse autoriteiten welke dan pas door europol verder geleid worden.<P>Nu tot de meeting, enorm goed idee, zulke digi-trefs gebeuren ook regelmatig in Lux en Duitsland. Kan het aleen maar aanbevelen.<P>Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, zo'n dag. <P>sat4all geeft al aan niets illegaals te (willen)doen. Kunnen we net zo goed ook C+ etc uitnodigen om een lezing te geven (En uit te leggen waarom ze met F1 gestopt zijn), er is toch niets te verbergen!!<P>Er is inderdaad genoeg om over te praten....<P>Als het maar ff kan ben ik er.<P>Erik-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner mij dat zo´n dag ook eens in Duitsland werd gehouden en daar kwam de politie mooi alles in beslag nemen in opdracht van de juridici van Premiere World.<BR>Ik zal eens kijken of ik daar nog wat over vind.<BR>Ik moet er wel voor van Duitsland komen, maar dat vind ik niet erg.<P>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...