Ga naar inhoud


Sat4all-gebruikersdag


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten

Het is de bedoeling om een Sat4all gebruikersdag te organiseren. Daar is natuurlijk het een en ander aan organisatie voor nodig.<P>Wij zijn dan ook op zoek naar een aantal vrijwilligers om deze dag te organiseren.<P>Lijkt het je wat om mee te helpen en heb je nog wat schaarse tijd over meld dit dan even zodat er het een en ander afgesproken kan worden.<P>Als je niet via deze thread wilt antwoorden dan kun je natuurlijk altijd even een PM sturen.<P>Zeeman.<BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even een opmerking over deze dag:<P>Sat4All is niet verantwoordelijk voor de organisatie van deze dag maar zullen Zeeman wel zo veel mogelijk ondersteunen met de organisatie en natuurlijk zullen wij ook met een vertegenwoordiging van Sat4All aanwezig zijn. <BR>Wij vinden het een erg leuk initiatief en wij roepen jullie dan ook op Zeeman massaal te ondersteunen door te komen als bezoeker of mee te helpen met de organisatie.<BR>Wij zullen ook meehelpen deze dag juridisch verantwoord te maken.<P>@Zeeman, is de datum al bekend of wordt die democratisch geprikt?<BR>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig plan !<BR>Zo kunnen we elkaar eens laten zien waar we mee bezig zijn. Ik kan in iedergeval een laptop en/of pc regelen voor een demonstratie. Wie neemt er zijn satsetje mee laugh.gif" border="0 <BR>Misschien weet ik nog wel een lokatie via via.. Daar houden wij voor de 60cm hobby ook ieder jaar een meeting. Just let me know...<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou het een beetje centraal hé, t.t.z.België/Nederland, trouwens in Belgenland kan Frieky jullie NIETS maken, hij en zijn bis-artikels zijn hier ONGELDIG.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic[Q] nee datum staat nog niet vast.<BR>Lijkt me handig om die gezamelijk vast te stellen.<P>Voor de rest kan ik melden dat ik alleen aan het brainstormen ben geweest en daardoor de inhoud van de dag nog niet ingevuld is.<P>'t Ziet er belovend uit de reakties.<P>Zeeman. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Fenzo het internet is maar klein dus helpen kan altijd.<P>Ik zal me verheugen op deze dag ben zeker van de partij. Zou graag willen helpen maar heb drukte genoeg met het board en mijn eigen werkzaamheden. Ben wel bereid om wat dingen neer te zetten. <P>Je zou Freek misschien sponsor geld kunnen vragen voor die dag. Daar heeft hij volgens mij best oren na ::::---))) <P>Ik zie het wel hou ons maar op de hoogte.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator SAT4ALL™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me erg leuk zo'n dagje met medesatters! Kan ik eindelijk mijn naamgenoot eens ontmoeten laugh.gif" border="0 <P>Succes mannen!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een strak plan van Zeeman...<BR>Kom heus wel die kant op:centraal of niet,het zal voor mij wel een eindje rijden zijn...<BR>We zeggen meestal"De brandweer komt"<BR>Ik hou voor zoiets vrij.<BR>vr gr HF wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal zeker van de partij zijn, mits dit niet samen valt met mijn zomer vakantie in Juni, want dat zou ik jammer vinden.<P>Lokatie is niet zo van belang, maar Belgie lijkt mij een goede oplossing ivm C+ die evt. denken rechtmatig iets te kunnen ondernemen. Geloof mij, dat zullen ze!<P>Daarom lijkt het mij zinnig om goed na te denken wat je wil laten zien, zoals demonstraties die bovenstaande zouden kunnen uitlokken. M.e.a. wat is het doel?<BR>Er zal dus een draaiboekje in elkaar gezet moeten worden. Eventueel moeten mede-organisatoren elkaar vooraf een paar keer ontmoeten om de boel goed af te stemmen.<P>Dit waren zomaar wat ideeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles mag wettelijk gezien.<P>-Er mogen demonstraties gegeven worden over het programmeren van kaarten. (natuurlijk zonder geldige key's)<P>-Het programmeren van CI modules kan gedomonstreerd worden.<P>-Settings laden, firmware laden enz.<BR> <BR>-Het lijkt me ook leuk dat diverse dealers apparatuur ter beschikking stellen om te testen/demonstreren.<P>-Dealers zouden met een stand met wat (bijzonder) leuke aanbiedingen aanwezig kunnen zijn. <P>-.........<P>-.....<P>-...<P><BR>Ik ken iemand die een ruimte in Breda ter beschikking wil stellen. Dat is redelijk centraal lijkt me.<BR>Vooral gezien de andere meetings altijd heel ver in het noorden plaatsvinden.<P>Toxic[Q]<p>[ 05-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...