Ga naar inhoud


Sat4all-gebruikersdag


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zoals het al eerder gepost is is er op 8 september in oosterhout noord brabant een meating hobbydag deze begint om 10.00 uur en duurt tot 16.00 uur nadere gegevens volgen nog stond op een posting op een ander board .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zeeman,<BR>perfect initiatief man,<BR>ik hoop snel van een datum te horen, en of er eventueel nog wat demo materiaal nodig is.<BR>Zou echt te gek zijn zo'n dag...<BR>Grtz,<BR>hobbysat

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg zo'n meating <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> 8 september in oosterhout noord brabant een meating hobbydag <HR></BLOCKQUOTE> gaat dat over vlees of over satelliet ontvangst? laugh.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 10-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me een goed idee, alleen voor het geval Freek toch wat mensen stuurt (volgens mij komtie nooit zelf), tijdje terug was er volgens Toxicq een advocaat van een gerenommeerd Nederlands advocatenkantoor (dus niet Cyberlaw) aan het uitzoeken wat nou wel en niet mag van onze hobby. Hebben we daar al wat van gehoord ? Ik vind het wel leuk dat we allemaal hard roepen dat keys en keysites niet mogen, maar hoe denkt hij daar bijv. over ? Zoals ik al met jullie heb gedeeld heb ik in mijn omgeving niet zo goeie ervaringen (laatst een hobbyist opgepakt) en ik heb zelf ook weinig zin om erggens in een foto-archief te staan terwijl ik net een demo kaartjeproggen aan het geven ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen.<BR>Het ligt aan ons zelf of dat Freek een misse reis heeft of niet. Wat ons betreft heeft hij een misse reis.<P>Er zijn nog zoveel andere interessante zaken om voor bei elkaar te komen. De sleuteltjes dat weet iedereen wel daar heeft C+ zelf wel voor gezorgd. Daar hoeven en willen wij geen dag aan spenderen.<P>Er schieten toevallig wel allerlei data stromen door de lucht, misschien dat jij daar wijs uit wordt???<P>Ook kun je denken aan het volgende. Ik ontvang nu de astra maar ik wil er veel meer ontvangen hoe doe ik dat????<P>Zo zijn er nog genoeg dingen om voor samen te komen.<P>Of hoe beveilig ik m'n computer tegen ongewenste bezoekers.<P>mogelijkheden te over waar Freek niet wakker van ligt.<P>Het is maar net wat de invalshoek is.<P>Zeeman. laugh.gif" border="0wink.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ome freek of niet het is de bedoeling om er voor te gaan. Als er nog mensen zijn die denken hun steentje te kunnen bijdragen.<P>reply.<P>groeten Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strak plan.<P>Lijkt me wel een overweging waard om gewoon Freek uit te nodigen om namens C+ een lezing te geven over zijn/hun visie met betrekking tot de legaliteit van proggers enzo,ipv isp-ers te spammen met dreigementen.<P>Kan ie gelijk wat abbo's slijten. Op de HCC dagen gebeurt toch ook niets illegaals!!!<BR>daar kan je gewoon lege cd's (lees voor ons kaarten) kopen.<P>Kennis van me heeft TVBS met dwangverpleging en wil wel een deel van de catering voor zijn rekening nemen. Hij zit vlak bij de locatie Breda (5 minuten) zoals in een eerdere posting staat door degene die ruimte had. Kunnen onze zuiderburen ook gemakkelijker komen.<P>Snap niet dat er bange wezels onder ons zijn want er zijn ook Hackers bijeenkomsten en daar gebeurt toch ook nixs.<P>Laten we een dag in september prikken, is iedereen terug van vakantie.....<P>Yes..een Sat4all-day...nog toepasselijk ook<P>Gewoon doen...laten we een datum prikken voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...