Ga naar inhoud


Sat4all-gebruikersdag


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt me een heel leuk initiatief! Ik ben zeker van plan om te komen smile.gif" border="0 Belgie lijkt me trouwens een goede optie als dat juridisch veiliger is, maar hou het dan wel een beetje in de buurt van de grens graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boets,<BR>lusten je koeien ook een drankje??????<BR>Dan zal ik m'n masjien alvast opstarten want als Smurf ook nog komt met z'n fantje dan wordt het zuiuiuiuiuiuipen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Beetje reklame voor een bekend merk.<P>proost,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig, vliegtickets zijn goedkoper in de zomer, dus graag juli-augustus wat mij betreft. Wel nu graag een datum! En geen paniekverhalen over legale programmeer aktiviteiten meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Josok,<P>omdat jij zonodig goedkoop wil vliegen wil nog niet zeggen dat wij daar een datum op gaan plannen. Er zijn dan genoeg redenen om een datum niet te kiezen.<P>Groeten,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zo'n beetje iedereen wil komen naar de gebruikersdag moge wel duidelijk zijn.<BR>Maar nu lijkt het me wel tijd om hierop serieuzer in te gaan.<P>Ik wil best de organisatie gaan regelen en de wensen van de gebruikers/bezoekers in de planning meenemen.<P>Wat ik nu nodig heb zijn serieuze aanbiedingen, wensen, vrijwilligers en ideeen zodat er een fundamenteel goed georganiseerde gebruikersdag kan worden gerealiseerd.<P>Wellicht ten overvloedde is het geheel aan de deelnemers of zij wel of niet de wettelijke bepalingen overtreden en de organisatie slechts een coordinerende taak heeft. Een ieder heeft zijn eigen verantwoording en het is een door sat4all gebruikers georganiseerde dag en niet sat4all zelf.<P>Ik zie de reacties wel.......alvast tot ziens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is Baarle-Nassau een idee?<BR>Dat ligt in de buurt van Breda en is voor de ene helft Nederlands en de andere kant Belgisch.<BR>Een stukje belgië in Nederland dus.<BR>Ik ken daar een zendamateur die vroeger illegaal op 3-meter zond en buiten de nederlandse wet viel omdat ie zijn schuur+zender in belgië had staan en zijn huis in Nederland! <BR>Ik meen dat ie nooit opgepakt was laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vooral de laatste 2 mensen er op wijzen dat Zeeman de organisatie van deze dag reeds op zich genomen heeft en al een aantal stappen verder is?<BR>De datum staat al zo goed als vast en de lokatie geloof ik ook. Als je wilt meehelpen stuur dan de Zeeman een PM of een e-mail.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 24-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik hoor en lees al heel lang over een sat4all<BR>meeting maar het komt er maar niet van.<BR>8 September is er wel zon dag in wijkcentrum<BR>Heidehof te Oosterhout.<BR>Ligt krap 10 km van breda voor er sommige naar Oosterhout bij Nijmegen uitkomen.<BR>En ja is concreet.<P>Groeten Toon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nOU IK VIND HET EEN TOP IDEE<BR>ben zelf al een tijdje aan het zoeken geweest voor wat meer informatie <BR>maar ik doe dat niet via de site<BR>en op zo'n dag is het gemakkelijker vragen te stellen<BR>ik kom ook hoor!<P>------------------<BR>Dat is mooi, en je bent vast van harte welkom. Let alleen wel een beetje op jouw taalgebruik de volgende keer!<BR>Ik heb die onderste regels maar even verwijderd.<P>Toxic[Q]<BR>-------------------<p>[ 25-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn excuses <BR>zal vortaan niet meer gebeuren<BR>ben zo pissig op die lui<BR>je betaald je groen en geel aan al die kosten <BR>zoals het opnieuw aan sluiten<BR>en dan nog niet te spreken over de 0900 kosten van de telefoon<BR>als er nou eens mensen zitten die je netjes te woord staan <BR>nee hoor nemen ze mensen in dienst die niet eens weten waar we het over hebben <BR>maar ja <BR>top site <BR>ga door

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Zeeman,<P>Al een lokatie bekend in Oktober...Wil graag een stand huren....wordt min zlder ook iets leger, heb nog dozen lnb's schotels feedhorns ooude luxscript doosjes enz.<BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...