Ga naar inhoud


Sat4all-gebruikersdag


Gast Zeeman

Aanbevolen berichten

Wat een geouwehoer allemaal van wat wel en niet mag, en komt Freek wel of niet....<BR>Wij organiseren al jaren voor de 11 meter amateurs (SSB) een jaarlijkse meeting.<BR>Deze hobby is zo ilegaal als het maar zijn kan. Opkomst altijd +/- 300 - 500 man uit heel Europa. Staat zelfs een zendinstallatie opgesteld altijd. Nog nooit iemand gezien of gehoord, van mag dit wel of niet. gewoon lekker doen ! Als het niet goed is hoor je het vanzelf wel. En o ja wij willen wel het een en ander beschikbaar stellen voor een tombola of zo. We horen het graag Zeeman !<P>m.v.g.<p>[ 25-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@allemaal,<P>zend uw wensen, ideeen etc. graag per private mail. Dit is voor de organisatie een stuk makkelijker. Elke private message geeft bij mij namelijk een e-mail welke ik ten alle tijde kan bekijken en dat is met het board niet het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Ik meende dat je een illegale zender in bezit mag hebben zolang hij maar niet is aangesloten is. Is volgens mij bij de wet geregeld. Maar een aangesloten iets is toch veel mooier. Dan kun je er nog wat van uitleggen. Wat betreft op de kritiek die jullie hebben op de man van Kanal - Analoog F.vd.E Die man word betaald voor het werk wat hij doet in zijn vrije tijd speelt hij ook met zijn humax<P>Die gebruikersdag mag van mij doorgaan krijg er nu al zin aan. <P>Groetjes (thu)<BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™ laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toon van Mook,<P>nou dan zal ik je blij verrassen.<BR>Je krijgt het druk in de herfst.<BR>Er komt een (Sat4all)gebruikersdag en NIET in September MAAR in Oktober. Nadere datum volgt. De satellietliefhebbers krijgen een druk en gezellig najaar.<P>groeten,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avalon,<P>Je hebt gelijk, de wet is veranderd !<BR>Bezit is niet verboden gebruik wel.Deze wet is nog niet zo lang van kracht.<BR>Maar je begrijpt wel wat ik bedoel waarschijnlijk.<P>O ja, Toxic , als je een bericht edit<BR>mag je wel mijn naam erbij laten staan :-)<BR>Ik ben goed opgevoed, dus altijd een afzender erbij he......<BR>Rene is voor zover ik weet geen merk o.i.d.<P>m.v.g. Rene ,... piepppp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...