Ga naar inhoud


<<<Het grote formule 1 topic 2008>>>


Puch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Duwgati


O, dus Massa reed helemaal op eigen initiatief een keertje door de pitstraat? Vergissing of zo?
Goh, en ik maar denken dat ie een drive through penalty had gekregen.



Was wel vreemd!! Hamilton zijn foute actie kostte Raikonen ong. 4 a 5 plaatsen, de zinloze actie van Massa kostte Hamilton de wedstrijd want hij moest wachten tot het HELE veld woorbij was. Ze krijgen dezelfde straf! Vreemd straffen is dat in mijn ogen. Wederom een teken dat de FIA vriendjes wil blijven met die rode auto's.

Alle beslissingen vallen in het nadeel uit van Mclaren. Al jaren. Je kan spreken van een structureel probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat zo werkelijk was dan kun je zien wat voor stuk onbenul die Dennis is. Ik zou geen dag langer van een raceklasse uit willen maken als de vork in de steel zit zoals jij en ook anderen beweren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Alonso: "Ik zal Massa helpen waar ik kan"

Alonso is misschien toch zo slecht nog niet. :D

Dat Alonso zulke uitspraken doet zegt mijn inziens genoeg over het beleid bij McLaren. Zoiets zeg je niet als je als "vrienden" uit elkaar bent gegaan.


Ja Alonso is vorig jaar niet netjes behandeld bij Mclaren, geen geheim. Dus dat hij zal proberen die rode auto's te helpen, lijkt me normaal. Ook om in de toekomst misschien nog voor ferrrari te rijden. Gewoon een politiek correcte uitspraak van Alonso. Geen verrassing lijkt mij.

Maar even wat anders, vorig jaar was het hier Aklonso voor en Aklunso na. De man kon er niets van, was een mazzelpik, was een etter kortom het was een onmens. Nu blijkt toch dat hij met een iets mindere auto toch ook aardig kan racen. Toch niet voor niets 2X kampioen geworden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Als dat zo werkelijk was dan kun je zien wat voor stuk onbenul die Dennis is. Ik zou geen dag langer van een raceklasse uit willen maken als de vork in de steel zit zoals jij en ook anderen beweren.



Heb jij een alternatief?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik je een geheim vertellen:

 

Renault en de FIA smeden een complot tegen McLaren en de rest. Hoe verklaar je anders dat Alonso met een ondergeschikte wagen twee races op rij wint? wink

 

Hij kan het ook wel, alleen heeft hij net als Lewis ook een arrogantie/mentaliteits probleem. Bij het minste zat ie te zwaaien en te piepen. En hij heeft inderdaad nogal wat races gewonnen door uitval van andere coureurs, meestal Kimi toen nog in de McLaren, dus mazzelpik was ie gedeeltelijk inderdaad. Nu lijkt ie weer een beetje met beide voeten terug op aarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik nou dat Lewis Massa van de baan drukte nee toch he als je dit schrijft moet je mijn inziens hier helemaal nier reageren

Weet je wat ge eens een dagje karten en kijk eens wat er gebeurt.

Dit is gewoon een actie van proberen. En zeker niet express dit gebeurt tijdens de race gewoon en is zeker niet express.

Als je nu zegt dat de FIA de pest aan MClaren en Mercedes heeft geef ik je gelijk.

Er speelt namelijk al jaren (25 misschien wel 30) iets tussen Max "mosley" en Norbert.

 

 

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, dus Massa reed helemaal op eigen initiatief een keertje door de pitstraat? Vergissing of zo?

Goh, en ik maar denken dat ie een drive through penalty had gekregen.

 

Massa volgende race gewoon 10 plaatsjes terug op de grid en dat ene puntje inleveren.dat is straffen en niet kietelen.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: YUGI
O, dus Massa reed helemaal op eigen initiatief een keertje door de pitstraat? Vergissing of zo?
Goh, en ik maar denken dat ie een drive through penalty had gekregen.

Massa volgende race gewoon 10 plaatsjes terug op de grid en dat ene puntje inleveren.dat is straffen en niet kietelen.

gr


het is niet een puntje maar het zijn twee puntjes

bron

Bourdais heeft 25 sec straf gekregen waardoor die naar 10 terug valt en zo massa 1 plaatsje naar boven geschoven is, dus nu 2 puntjes.

Ik vind dat Hamilton nog massa dit jaar de titel verdienen, beide veel te wisselvallig. Kubica die heeft wel constant gereden.


Kubica voor world champion :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Maku
Alle beslissingen vallen in het nadeel uit van Mclaren. Al jaren. Je kan spreken van een structureel probleem.


Dan zou ik zeggen:ga eens bij je zelf te raden.
Als ik al JAAAREN de schuld krijg,zou ik dan niet TOCH!!!!! iets verkeerd doen.
PS. mij heb je niet horen zeggen dat AKLONSO (mijn benaming)mischien toch wel mee valt.
Hij blijft iemand die jammert en zeurt als er iets tegen zit,of als hij zijn zin niet krijgt.
Nu hij bij een mindere club zit en op voorhand geen overwinnings kansen heeft staat hij weer met bijde beentjes op de grond en weet hij redelijk zijn positie in het geheel te waarderen.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb dit topic even (nou ja)doorgelezen ik vind al die reacties zo verschillend wel leuk ,moet er aan toevoegen dat ik persoonlijk hoop dat Hamilton dit jaar kampioen word ik ben nl absoluut geen ferrari fan.

 

 

Groeten Tijgertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem hier, agressief rijden is racen. als iemand daar niet over kan moet ie gaan badmintonnen.

in de states lacht men "de krullen van de kont", zet maar es een potje nascar aan smile

 

de lol van de F1 is er aardig af door die idiote wedstrijdleiding. als je in de pitlane een scheet laat krijg je al een stop-and-go penalty smile

 

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...