Ga naar inhoud


<<<Het grote formule 1 topic 2008>>>


Puch

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hummiesat
Dat stoplicht systeem van Ferrari mag trouwens ook de vuilnis op. Licht werd al groen toen de slang er nog in zat. Massa valt dus weinig te verwijten, ondanks dat het licht daarna weer op rood sprong. Maar ja, als je met zo'n bak gas geeft zit je zo aan het eind van de pitstraat.


Dat eerste ben ik mee eens,om nou net in de finale van het seizoen iets nieuws uit proberen amateur waardig.
Het tweede niet helemaal coulthart over kwam bijna hetzelfde alleen stond bij hem de ouderwetste lolliepop man voor z`n neus
Ook hij kreeg vrije vaart en meteen een stop,coulthart reed maar een paar cm.vooruit.
Zo`n bord voor je neus is toch duidelijker dan een groen lampje ergens boven je hoofd.

En wat betreft het tijd stip, daar in het donker wil zeggen hier in het licht(lees reclame zone)

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat ik niet begrijp dat zowel de NOS als RTL op teletekst Massa de schuld geven. Het licht was duidelijk groen, dus dan geef je als rijder gas, je gaat niet eerst in je spiegels kijken of de brandstofslang er uit is.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Wat ik niet begrijp dat zowel de NOS als RTL op teletekst Massa de schuld geven. Het licht was duidelijk groen, dus dan geef je als rijder gas, je gaat niet eerst in je spiegels kijken of de brandstofslang er uit is.

Salu2, D.Quijote


Dat ze alle twee hetzelfde schrijven geeft meer aan dat ze zomaar een bericht over nemen zonder dit controleren.
van de nos kan ik het voorstellen,van rtl half om half verwacht.
Ik bedoel, zal niet de eerste keer zijn dat ze bij rtl niet verder kijken dan hun neus lang is ondanks dat ze zelf het verslag doen.
Of ze hebben geen flauw idee hoe het systeem bij ferrari werkt.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, tijdens de herhaling zag je het licht op groen springen en Massa ging er terecht vandoor. Waar is zo'n systeem anders voor? Alleen toen ie net een metertje onderweg was ging het weer op rood en zat de slang er nog in. Niks de schuld van Massa dus. Dat ie doorreed tot het eind van de pitstraat siert hem, want die pitstraat is zo smal dan dhad er niemand meer langs gekunt. Dat stoplicht faalt gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stoplicht ging duidelijk op groen.

Een lollipop man is een blijft de veiligste manier van werken.

Het bewijs is geleverd bij de pitstop van DC. Eens je vertrekt kan je die lichten niet meer zien, de lollipopman gooit dat ding gewoon weer voor je neus.

 

Een groter nadeel voor Ferrari is dat ze hun kansen op het wereldkampioenschap hier hoogstwaarschijnlijk hebben weggegooid.

7 punten overbruggen zal niet gemakkelijk zijn met nog 3 wedstrijden te gaan.

 

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
hamilton hoeft maar 1 keer panne te krijgen en massa een top 3 finish, in F1 is alles mogelijk.


(3)Hamilton rijd bij (1)Mclaren (2)Mercedes.
Daar is
(1) alles gejat waar door het goed werkt. wink
(2) of alles oer degelijk en heeft zijn waarde bewezen. :D
(3) Hamilton heeft zijn lesje van vorig jaar geleerd en rijd deze laatste race`s berekend en op eieren rond smile

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
. Niks de schuld van Massa dus. Dat ie doorreed tot het eind van de pitstraat siert hem, want die pitstraat is zo smal dan dhad er niemand meer langs gekunt. .


Nee het is een topper!! Alleen ik hoor niemand over de vreemde actie na zijn spin. (zal ook zijn schuld wel niet geweest zijn) Sutil kon hem niet meer ontwijken. Ik hoor de FIA niet, zou het komen omdat het een ferarri was? Als Hamilton deze actie had gemaakt had hier iemand denk ik wel een kantekening gezet.

Citaat van Sutil

"De situatie met Massa was erg ongelukkig. Hij spinde voor me en reed plotseling het circuit weer op. Ik kon hem nog net ontwijken, maar raakte daardoor wel zelf de muur. Dit is erg teleurstellend."
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de race gekeken had en ook nog had opgelet dan had je kunnen zien dat toen Massa gespind en wel stil stond dat precies de plaats was waar Sutil de muur in ging. Als Massa was blijven staan had ie Sutil op schoot gehad. Als Sutil Massa daadwerkelijk voor zijn neus zag spinnen had Sutil wel iets voorzichtiger mogen doen op dat punt.

 

En wat je opmerking over Hamilton betreft ben jij duidelijk een van die doomdenkers waar Olav Mol het over had tijdens de race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Massa was blijven staan was Sutil daar voorbij gereden. Geen probleem. Het probleem was de terugkomst op de baan van Massa die wat plotseling was. Massa keek niet!! Sutil schrok duidelijk. Kijk als Massa om punten reed oke maar dit was een actie van een waanzinnige.

 

Doomdenker?? Ja misschien maar als je de scheidsrechter altijd tegen hebt is dat misschien wel te verklaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt blijkbaar een andere race gezien dan ik.

 

Maar om in dezelfde trend als jij te spreken: Sutil rijdt nooit voor de punten dus wat doet ie eigenlijk op de baan?

 

En wat de scheidsrechter betreft is die op Monza helaas wel heel blind geweest dan. Hamilton probeerde daar zeker twee keer met 300+ op de teller iemand opzij te rossen zonder te worden gestraft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat

Maar om in dezelfde trend als jij te spreken: Sutil rijdt nooit voor de punten dus wat doet ie eigenlijk op de baan?


Wat een stelling???
Dan kan je meteen de helft van de grid eruit gooien.

Als een "toprijder" achter een tragere rijder komt te zitten dan is dat zijn eigen schuld of de schuld van het team, maar niet de schuld van die tragere rijder.
Hij moet er maar voor zorgen dat hij er niet achter komt te zitten.

Vergeet niet dat bijna alle rijders in zo'n team beginnen.
Het zijn niet allemaal Hamiltons die aan het handje van Ron Denis zijn grootgebracht.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat

Maar om in dezelfde trend als jij te spreken: Sutil rijdt nooit voor de punten dus wat doet ie eigenlijk op de baan?


Ja nu begrijp ik het. Jij ziet liever een race tussen 2 ferarri's. Nee okay nu begrijp ik het. Je bent geen racefan maar zuiver en alleen een ferarri fan. Wat zal je gisteren gebaald hebben!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De pot verwijt de ketel...

 

Wel opmerkelijk dat iedereen die niet voor McLaren is volgens de McLarenfans meteen een Ferrarifan is. Kortzichtigheid?

 

Hier laat ik het verder bij want ik heb geen zin een een eindeloos wellus-nietus spelletje.

 

@Puch

Het ging me voornamelijk om het stukje tekst voor de : wink

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat

Maar om in dezelfde trend als jij te spreken: Sutil rijdt nooit voor de punten dus wat doet ie eigenlijk op de baan?
.


Dit is erg kort door de bocht.Ze zijn allemaal klein en achteraan begonnen.
Wanneer er een ander team wint krijgen we dan dit soort opmerkingen.Het was gewoon een goede race en de rode bolides hebben het aan zichzelf (het hele team) te danken dat ze er niet aan te pas kwamen.En het mercedes team was ook niet op z'n best. Mooi drie verschillende merken op het Podium dus wat is hier mis mee. We hebben nu competitie en daar gaat het om :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...