Ga naar inhoud


<<<Het grote formule 1 topic 2008>>>


Puch

Aanbevolen berichten

Hamilton had het weer zwart voor de ogen en solliciteerde weer naar wat bonusseconden met zijn "opzij of ik rag je opzij" mentaliteit bij Sutil, Alonso en Webber.

 

Vettel is zeker de welverdiende winnaar. Mooi zo'n podium zonder directe titelkandidaten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik mag hem inderdaad niet. Mede door zijn houding en het team waar ie voor rijdt. Nu hij dergelijke acties doet zou het een heldendaad zijn, maar toen bijvoorbeeld Schumacher vergelijkbare dingen deed schreeuwde men moord en brand. Die was tenminste nog de beste, Hamilton denkt dat ie het is en moet het eerst nog bewijzen.

 

Geef een Vettel een gelijkwaardige auto als Hamilton en grote kans dat na een jaar niemand meer weet wie Hamilton ook al weer was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton is (nog) geen Schumacher, duidelijk. Deze race heeft Hamilton toch geweldig gereden. Inhalen, op het randje gereden mee eens maar dat is toch nog altijd te prefereren dan het ZEER vlakke optreden van beide Ferarri rijders. Raikonen was zelfs gewoon dramatisch te noemen, maar ook van Massa ging weinig dreiging uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Je begrijpt wel dat ik net als @hummiesat om dezelfde reden geen fan van Hamilton ben en zal worden eek


Het is omdat je het zegt. De rode bril was me nog niet opgevallen.

Overigens ben ik niet echt een super Hamilton fan maar ik ben een racefan. Dat mis ik wel eens met die rode auto fans. Die zijn niet echt objectief te noemen. Iemand die probeert in te halen is voor mij een kanjer. Raikonen is ook geweldig maar vandaag was het prut. Toen het droog(?) werd leek het nog ergens op, daarvoor nul komma nul. Een beetje objectiviteit mag ook wel eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk daar wordt ik nou zo moe van, altijd dat het ligt aan de rode auto fans gedoe.

Heb je al eens goed rond gekeken? Niet alleen in dit topic, maar ook commentaren op de Formule 1 site?

Ik zie alleen maar van die conspiracy theorieen en laagdunkende uitingen van zilverliefhebbers die de onrust in leven houden en/of veroorzaken.

Vindt je het gek dat Ferrari fans daar moe van worden en met gelijke toon gaan reageren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een race.........De normaal in de spotlight staande rijders zijn er niet echt aan te pas gekomen in de einduitslag.

Dat Vettel de race gewonnen heeft is prachtig voor de sport.

Eigelijk moest elke race een nat gedeelte krijgen . :D

 

Wat de race zo mooi heeft gemaakt is niet dat Vettel op kop bleef rijden maar de talloze inhaal akties op de baan van diverse rijders. Elke ronde was er aktie smile

 

Hammilton reed wel een paar keer op het randje om een stop en go te krijgen maar dit zie ik liever dan wat sommige andere rijders presteerden.

De stand is nu ook mooi we hebben wel eens (heel wat) jaren gehad dat nu al de winnaar bekend was.

Mooi ik hoop dat de volgende race ook weer met water wordt omgeven. We wachten maar af............. laugh

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Mooi ik hoop dat de volgende race ook weer met water wordt omgeven. We wachten maar af............. laugh


Tsja.. als het van te voren bekent is gaat ieder team met een regen afstelling van start tijdens de kwali.(waar men mee begint moet je ook de race door)
En dan is het oude beeld weer hersteld.
Hoe leuk en vooral goed, het ook was voor Vettel.
De kleinere team`s hebben een goede gok genomen met hun setup.
En de grote hebben "geblunderd"

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er toevallig iemand die de race van Spa heeft opgenomen?

Het gaat dan om de hele uitzending van RTL. Een maat van mij was op tv te zien, hij gaf iets aan Balkenende.

 

Mail me maar even. Thx.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skrebby
Is er toevallig iemand die de race van Spa heeft opgenomen?
Het gaat dan om de hele uitzending van RTL. Een maat van mij was op tv te zien, hij gaf iets aan Balkenende.

Mail me maar even. Thx.



Sorry maar alles wat maar ruikt naar balkellende wis ik al. :D

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

**Het protest van McLaren tegen de

tijdstraf van Lewis Hamilton in de GP

van België is door de beroepscommissie

van de FIA niet gegrond verklaard en

derhalve afgewezen.

 

De Engelsman won op Spa Francorchamps,

nadat hij in de door een fikse regenbui

tumultueuze slotfase Kimi Räikkönen was

gepasseerd.

 

Ferrari tekende echter beroep aan,omdat

Hamilton in de chicane op ongeoorloofde

wijze zou hebben gepasseerd.Dat protest

werd gehonoreerd,waarop Hamilton een

tijdstraf kreeg en in de uitslag naar

de derde plaats zakte.Felipa Massa werd

door de maatregel de winnaar in België.

 

bron tt

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Straat racen is maar niks, dus gelijk Maleisië Singapore en Monaco schrappen van de lijst. Het is alleen leuk voor Philips die de verlichting mocht leveren in Maleisië Singapore sick

FF wat correcties aangebracht. wink

Wat een kluns is die Piquet zeg, verpest met zijn crash de mooie race van een hoop anderen, waaronder die van Massa. Althans voor een deel. Dat stoplicht systeem van Ferrari mag trouwens ook de vuilnis op. Licht werd al groen toen de slang er nog in zat. Massa valt dus weinig te verwijten, ondanks dat het licht daarna weer op rood sprong. Maar ja, als je met zo'n bak gas geeft zit je zo aan het eind van de pitstraat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, met straatraces kan ik nog wel leven maar die zogenaamde nachtraces zijn de grootste onzin die je je maar kunt bedenken. De auto's moeten schoner, zuiniger etc. en dan gaan ze in het donker een circuit verlichten met een bak energieverslindende lampen. Hoe vaag kun je zijn. Het heeft voor de tv kijker nauwelijks toegevoegde waarde, laat staan voor de coureurs. Alleen als je op de tribune zit kan het appart zijn als je zelf in het donker zit maar dat is alles. Verder vind ik wel dat er inmiddels genoeg (semi)stratenciruits zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...