Ga naar inhoud


Tonskidutch

V.I.P.
  • Items

    64973
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    335

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    MAASTRICHT
  • Interesses
    natuur

Recente bezoekers van dit profiel

258606 profielweergaven
  1. roddel of hebben we media proof?
  2. Man man, blijf on topic. Ik zou gewoon eens kijken in de buurt waar je woont of er schotels hangen. En wees dapper en bel eens aan bij de schotelaar. Heb ik ook gedaan wegens de DVB-T2 antenne. op een Forum zijn niet alle schotelaars vertegenwoordigd.
  3. er zijn heel veel config bestanden voor CD en voor TvVlaanderen die hoef je er alleen maar in te zetten etc/tuxbox
  4. goerges, pak nu eens het webinterface erbij dus het ipadres van de receiver intikken in de adresregel van je browser en ook daar maak je een screenshot van je Vu+ menu / instellingen doe ons een lol @ceesv, die is voor jouw enigma2-plugin-extensions-openwebif_1.5.2-git20221227-r3_vti.zip
  5. in de TV gaat die in een CI Cam die beperkt dat op 1 met de SID2 beperking die meestal werkzaam is tijdens Prime Time TV kun je er minstens 2 opnemen een en ander afhankelijk van de transponders waar gelijktijdig naar gekeken wordt
  6. pardon, niet alle macro's werken echter uit Exel in libre Office Calc, was ik vergeten te vermelden. als je geen macro's gebruikt is er niks aan de hand
  7. HDMI 2.1 moet het minstens zijn dat is Ultra speed.
  8. Dat is inderdaad als je een Microsoft account hebt. dus spotvogel@outlook.com of spotvogel@hotmail.com. Ik heb dat tijdens corona pandemie eens getest op 5 pC's hier. De oude sleutels die niet aan mijn account gekoppeld en op de sticker staat geschreven waren kon ik niet activeren.
  9. nau, dan ben je helemaal happy en tevree, toch dan kun je die andere provider storneren mbt TV en door met je Vu+
  10. Dat plaatje willen we ook van @segroeg zien... gewoon een screenshot in het webinterface van de receiver maken. Basics
  11. Dat klopt, maar eigenlijk moet je geen aanpasbare bestanden zoals . docx of een . odf naar derden sturen. Omdat je daarmee die andere de kans geeft iets te wijzigen in jouw bestand. Als dat juist de bedoeling is heb je natuurlijk geen probleem, overigens alle andere office pakketten zijn ook uitwisselbaar zoals exel en access
  12. https://www.hln.be/buitenland/president-joe-biden-ik-ben-een-volwassen-man-die-het-opneemt-tegen-een-zesjarige~a7e44046/ ook leuk, effe geluid aanzetten
  13. Je moest wel geweten hebben dat je HDMI kabels nooit mag verwisselen van een ingangspoort als de apparaten ingeschakeld zijn, mede wegens kortsluiting en het verstoren van die HDMI EDID. Zet maar eens alles uit via het officieel menu en daarna maak je het stroomloos door de stekker te trekken. Daarna ga je per apparaat van start, dus eerst de bron die de TV gaat voeden met beelden en HDMI-CEC heeft ingesteld dan de AVreceiver indien die er tussen hangt en dan de TV. de juiste HDMI kabel 2.1 Ultra Speed succes Daarna kun je de Audio Video instellingen op de juiste 4.2.0 zetten.
  14. lijkt me spannend om je test te kunnen lezen 😉
  15. Latijn of koederwaals, het helpt in ieder geval... precies na te gaan wat de status is en elke informatie aankaarten helpt bij het oplossen. Je moet je TV handleiding en specs erbij nemen opdat jij en wij weten of die TV AC3 en/of Dolby Digital kan weergeven alsook op welke HDMI ingangspoort ARC is.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...